Vraag

aftrekken..

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik heb Een vraagje op welke leeftijd kregen jullie de natte droom en over wat droomde te toen?

4 reacties

Hey Jesse,

Bij elke jongen is het anders! Bij ene is het al op zen 10 en bij de andere pas op zen 14!

De meeste dromen over iets spanned bv (Dat ze sex hebben) Of iets anders met iemand.

Hopelijk heb ik je geholpen
Hen er vanochtend weer 1 gehad
Hen er vanochtend weer 1 gehad
Waar ging ie over?
Reputatie 1
Badge
@Jesse1239 @Gio @BoyNL2005

Mijn eerste natte droom was toen ik 11 jaar was en 4 maanden . Ik masturbeer rond mijn 10 jaar maar nog niet zo vaak 1x in de week . Na mijn eerste natte droom werd het bijna elke dag!🍌🤣Het is dan veel te lekker om het te doen door de zaadlozing 💪Hoe vaker vaker je in een week masturbeert hoe minder de kans op een natte droom.

Maar de eerste natte droom gebeurt onverwacht in je slaap. 😴 Je penis is dan ook stijf als je net wakker wordt na de droom ..is de laken op het bed vies of je boxers.
Ik droomde over blote meisje in een sauna waar ik was geweest met mijn ouders.
Ik slaap naakt dus laat je sporen na voor anderen.
Mijn pa doet de was altijd en ik zei eerlijk dat ie effe moest oppassen..dat ie geen sperma aan de handen kreeg.
Hij begreep het direct en zei..geef niet jongen dat is normaal bij elke man . Of je nu aftrekt of sex hebt of een natte droom. Ik kreeg nu ook een matras beschermer in mijn bed onder de laken .🤣

Reageer