Vraag

aftrekken

  • 11 September 2019
  • 5 reacties
  • 462 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, wanneer kwamen jullie voor het eerst klaar en hoe lukte het opeens? En had je al witte sperma en veel of weinig?

Ik hoop dat er veel mensen antwoorden

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi allemaal, wanneer kwamen jullie voor het eerst klaar en hoe lukte het opeens? En had je al witte sperma en veel of weinig?

Ik hoop dat er veel mensen antwoorden



Toen ik 11 was. T spoot er gwn uit vgm. Het was niet helemaal wit en best weinig maar het werd steeds witter en meer (ik ben nu 15)
Mijn eerste keer was toen ik 11 was toen ik een keer probeerde af te trekken het was best weinig en helemaal doorzichtig, het word steeds meer en witter hoe ouder je word.
Reputatie 1
Badge +1
Dat van mij was een beetje paars toen ik 14 was voor 't eerst. Best gek dacht ik
Ik kwam voor t eerst op mn 11e klaar toen een jongen me aftrok. T was wel sperma kleur gwn en best veel, een straaltje zegmaar
@Jesse1239
Klaarkomen kan ook droog meestal bij Jongens net voor de pubertijd 9-10 jaar. Er komt wel wat voorvocht uit.
Vanaf 11 jaar kun je een echte eerste natte droom krijgen of bij zelfbevrediging dat je gaat ejaculeren of zaad spuiten.

Dit gebeurde bij mij met 12 jaar en 3 maanden mijn eerste zaadlozing. Het was eerst niet veel meer doorzichtig helder wit maar na 9 maanden was het veel meer en witter geworden. Ik ben nu 14 jaar en ejaculeert ongeveer hetzelfde als mijn vader. We hebben het een keer in een potje gespoten gewoon als een soort wedstrijd wie het meeste sperma heeft. Ik had 4 milliliter hij 4.5 Ml.

Reageer