ik heb geprobeerd om af te trekken maar er kwam geen sp*rma uit dus deed ik het niet goed of is mijn lichaam er nog niet klaar voor? Heeft er iemand tips en kan iemand nog beter uitleggen hoe ik moet aftrekken?
Het kan beiden zijn. Masturberen moet je op je eigen manier doen, daar is dus geen goed of fout aan. Het kan wel zijn dat je nog geen orgasme hebt gekregen. Ook kan het inderdaad zijn dat je lichaam er nog niet helemaal klaar voor is. Ik denk dat je vooral geduld zal moeten uitoefenen. Je kunt ook deze site al eens bekijken.
Groetjes
Lot
het verschild bij iedereen, en bij jou is dat nu gewoon wat langer. je kan hier ook verder niks aan doen.
Groetjess
Dejay
Het ligt er een beetje aan hoe oud je bent en wanneer je lichaam sperma gaat produceren. De ene heeft dat op zijn 10de en de andere op zijn 15de
ja op een gegeven moment krijg ik een heel lekker gevoel en dan stop ik want dan wordt mijn eikel heel gevoelig en dan kom ik klaar maar dan zonder sperma is het dan raar of hoort dat?
ja op een gegeven moment krijg ik een heel lekker gevoel en dan stop ik want dan wordt mijn eikel heel gevoelig en dan kom ik klaar maar dan zonder sperma is het dan raar of hoort dat?
Beste
Hoi!
Het heeft meestal te maken met je leeftijd en je libido op dat moment (hoeveel ‘zin’ je hebt).
Meestal krijg je rond je 13e voor het eerst een ejaculatie maar dat kan ook veel eerder of later zijn. Als je het wilt stimuleren raad ik je aan om echt ‘zin te maken’ wellicht geeft je lichaam er dan aan toe ;)
Groetjes!
Miss moet je het vaker proberen, ik weet het niet maar ik denk wat jij als plas bestempeld dat dat sperma is. Gwn lekker zo doorgan op het moment dan het gevoelig begint te worden!
Was het trouwens wel lekker?
Groetjesssss
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.