Vraag

Aftrekken

  • 2 May 2019
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik trek mij niet zozeer af met mijn hand maar ik wrijf met mijn geslachtsdeel tegen mijn deken. Ik kom ook heel lastig klaar als ik het met de hand doe of gepijpt wordt. Ik moet mijn penis dan extra aanspannen en stijver maken terwijl dat niet hoeft als ik tegen een deken wrijf. Ik ben bang dat ik hiermee meisjes onzeker maak of dat ze mij raar gaan vinden daardoor. Ik denk wel dat ik goed kan komen als ik in de vagina zit maar dat weet ik nog niet.

Wie heeft dit nog meer?

4 reacties

Ik veronderstel dat iedereen z'n eigen manieren hiervoor heeft en dat je je er geen zorgen om hoeft te maken.
Het is niks om je zorgen over te maken, als jij daar geil van wordt dan is dat zo. Als het meisje waarmee je seks hebt echt van je houdt dan zou ze er geen probleem van maken, en het is niet eens zo gek! Ik ruk gewoon met me hand maar ik begrijp je volkomen
Het "gevaar" is wel dat je straks alleen nog op die manier makkelijk kan klaarkomen, en als je straks echt seks hebt met een meisje, dan lukt het klaarkomen nog maar moeilijk, net zoals bij het "gewone" aftrekken of tijdens het pijpen. Dat is op zich niet erg, als je de seks lang kunt volhouden totdat het wel lukt, maar je zou bijvoorbeeld ook een slappe kunnen krijgen voordat je klaarkomt. En dat zou inderdaad onzekerheid kunnen veroorzaken bij meisjes. Want die zouden dan kunnen denken dat het aan hen ligt. Maar ik denk dat als je een tijdje helemaal niet meer masturbeert , dat het dan ook wel weer lukt op andere manieren, omdat je dan min of meer op ploffen staat.....

Maar goed , zover is het dus nog niet, en als jij dit de lekkerste manier van masturberen vind, ga lekker je gang.
Ieder heeft zo zijn eigen manieren! Nergens om je voor te schamen!

Reageer