Aftrekken

  • 31 March 2019
  • 9 reacties
  • 997 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

soms als ik in bed lig dan krijg ik behoefte om even aftetrekken maar hoe zorg je er voor dat je wel lekker aftrekt maar dat er geen zaadlozing komt?

en dan heb ik nog een vraag

ik ben een jongen van 17 jaar en heb steeds meer behoefte aan sex nu heb ik al gelezen op het forum dat je het beste kunt wachten totdat je een betrouwbare partner hebt maar zijn er niet andere oplossingen ?

groeten Nick

9 reacties

Hey, Nick,

Ik probeer me ook soms af te trekken, maar dan zonder zaadlozing. Ik vind het alleen dan minder en het werkt niet echt. Misschien hebben anderen tips?

Groetjes,
Geen_Naam
Hi Nick17

Uit ervaring zal ik je niet kunnen helpen, maar hopelijk hebben jij en anderen wat aan m'n reactie :)

Misschien zou je kunnen proberen om te ontspannen, en aan iets fijns te denken. Je kan nadenken over wat je opwindt, en in die gedachte opgaan. Terwijl je die gedachte ervaart, hoef je jezelf niet per se fysiek te stimuleren.

Je zou ook kunnen proberen om jezelf zachter en kalmer te stimuleren. Wie weet heeft dat een heel ontspannend effect op je.

Groetjes
Kenshin
Hey!

Hier is een site met tips hoe je een zaadlozing kunt tegenhouden.
Dit lijkt me persoonlijk wel niet zo gezond om te doen. Op andere sites zie ik ook dan er vaak staat dat het juist onmogelijk is dat zelf te bepalen. Ik denk dat het dus wat verschilt per persoon.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om te stoppen voor je een orgasme hebt.
Je kan een orgasme volgensmij niet tegenhouden maar wel uitstellen door eventjes te stoppen en na 1 minuut weer verder gaan en dat herhalen.
Als je aan het rukken bent wil je toch juist klaarkomen, het orgasme geeft juist het lekkerste gevoel ???
Uitstellen kan wel, maar als je dan uiteindelijk klaarkomt heb je in de regel veel meer sperma (is dat soms het probleem, dat je het moet schoonmaken???).

Je tweede vraag : Natuurlijk wil je ervaring opdoen met sex. Het ligt verder aan jezelf hoe je daar mee omgaat. .De 1 wil pertinent wachten tot "de ware"gevonden is, of wil wachten tot na het huwelijk , de ander heeft allemaal losse scharrels of gaat naar de hoeren en heeft daar minder moeite mee.
Het enige is dat je de 1e keer seks nooit zult vergeten, en een bezoek aan een prostituee kan nogal onbevredigend zijn omdat alles op de stopwatch gaat.
Als je aan het rukken bent wil je toch juist klaarkomen, het orgasme geeft juist het lekkerste gevoel ???
Uitstellen kan wel, maar als je dan uiteindelijk klaarkomt heb je in de regel veel meer sperma (is dat soms het probleem, dat je het moet schoonmaken???).

Je tweede vraag : Natuurlijk wil je ervaring opdoen met sex. Het ligt verder aan jezelf hoe je daar mee omgaat. .De 1 wil pertinent wachten tot "de ware"gevonden is, of wil wachten tot na het huwelijk , de ander heeft allemaal losse scharrels of gaat naar de hoeren en heeft daar minder moeite mee.
Het enige is dat je de 1e keer seks nooit zult vergeten, en een bezoek aan een prostituee kan nogal onbevredigend zijn omdat alles op de stopwatch gaat.

Idd het schoonmaken vind ik stom verde bedankt
Hey!
Dan is het nut van het aftrekken toch weg?
Ik zou het dat niet regelmatig gaan doen maar het speciaal houden!!
En
Inderdaad zou ik daar ook op wachten. Dat moment vergeet je nooit meer!!
kom dan ergens in of op klaar . Heb je geen gerommel meer .
Zoals wat Timotje zei, hou gewoon iets ervoor. Als je bijna klaarkomt neem je gewoon een tissue en houd je het erboven. Vaak hoef je dan bijna niks meer op te ruimen.

Reageer