Vraag

Aftrekken

  • 26 March 2019
  • 6 reacties
  • 508 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Als ik mezelf aftrek krijg ik een raar gevoel in m'n buik en het voelt net alsof ik moet overgeven. Weet iemand wat het is? Ik weet dus ook niet of ik sperma heb of niet omdat ik stop als ik het gevoel krijg...

Gr RipMij

6 reacties

Hey!

Ik denk dat het gevoel dat je hebt geen kwaad kan en dat het misschien gewoon wil zeggen dat je bijna klaarkomt?
Als je je er echt zorgen over maakt kun je eens naar de huisarts gaan (heeft beroepsgeheim), deze zal je zeker kunnen geruststellen.
Als je dit niet durft doen, raad ik je aan om eens gewoon proberen door te doen tot wanneer je klaarkomt...
krijg je dan echt medische verschijnselen (overgeven,het gevoel dat aanhoudt..) dan moet je naar de dokter, maar misschien is dat ook helemaal niet zo. Gewoon 'uittesten' is mijn advies dus.

Groetjes
Lot
Hi xLotx

Dankjewel voor je reactie, maar toch durf ik het niet 🙄
Ach ja, het is ook niet dringend ofzo hé. Wacht tot je je er wel veilig bij voelt, misschien gaat ook het gevoel vanzelf wel over.
Als je je echt zorgen maakt kun je eens naar de arts hiervoor.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je een "droog orgasme" hebt, dan hebt je wel het heftige gevoel van klaarkomen, maar je produceert nog geen sperma .
Hi,
Het is goed mogelijk dat je voor de eerste keer klaarkomt, dan heb je ook een beetje raar/geïrriteerd gevoel in je buik, ook ik heb dat wel eens gehad.

Ook is een mogelijkheid dat je heel vaak een lange erectie hebt, je adem inhouden helpt dan bij mij.

Een derde optie kan zijn dat je heel veel aftrekt en heel veel klaarkomt, hoeft overigens niets slechts te betekenen.

Groetjes,

~J
Hi,

Ik ben nu is een keer even doorgegaan maar ik kreeg een best wel heftig gevoel en ging toen overeind zitten, het was daarna best snel weer over en m'n penis was toen heel erg gevoelig. Ik heb ook best lange erecties volgensmij. Ik trilde ook een beetje ofzo

Reageer