Skip to main content
Ik ben een 15 jarige jongen en ik zou graag iets van een speeltje gebruiken tijdens het aftrekken.

Als ik iets koop merken mijn ouders dat.

Hebben jullie ideen om iets zelf te maken of iets te gebruiken wat toch al in huis is?
Hi s26,



ik knutsel ook graag, maar het is me nog niet echt gelukt om iets te maken wat werkt.



Verder van alles geprobeerd waar je je piemel in kunt steken, zoals wasmiddelflessen met een grote opening, maar ja, dan kwam ik er weer achter dat die fles niet goed omgespoeld was en dan irriteert dat laatste restje wasmiddel en het vervelende is dat je maar een smal randje hebt wat rond je piemel zit en daar voelt het wel lekker, maar aan de rest van je piemel weer niet, want die zit dan in een lege ruimte en een beetje wrijving over je eikel is wel lekkerder dan helemaal niks.



Ik heb mijn piemel ook wel eens onder mijn matras gestopt, maar dan moet je wel een bed zonder ombouw hebben, anders moet je eerst door die plank heen met je piemel, dus dan werkt dat ook niet echt lekker :)



Misschien heb je een bankje in je kamer met een los kussen op de zitting, dan kun je je piemel daar onder steken en het werkt wel een beetje als je het kussen dan goed aandrukt of er iets zwaars oplegt. Dan komen die schoolboeken eindelijk toch nog van pas 🆒



Je hebt wel voldoende wrijving over je hele piemel, maar ja, dan wordt het weer zo'n rommeltje als je klaar gekomen bent met al dat sperma tussen dat kussen en de zitting, dus ja, ook niet ideaal.



Wat nog meer?



Onder de douche zonder dat de kraan aan staat je piemel lekker hard maken en dan insmeren met iets glibberigs en dan ook wat van dat glibberige spul op de muur smeren en dan neukbewegingen maken met je piemel langs de muur. Gaat wel als je lekker geil bent. Ik ben zo wel een paar keer klaar gekomen, maar soms kom je dan net met het randje van je eikel in zo'n voegje tussen 2 tegels en dan is de pret ook snel klaar :(



Wat wel lekker voelt is de slang van een hogedrukreiniger. Weet niet of jullie er eentje thuis hebben, maar vorig jaar ofzo mocht ik met de hogedrukreiniger het terras schoonspuiten en dan loop je natuurlijk wat heen en weer en toen kwam die slang per ongeluk tegen mijn piemel en die slang trilt een beetje als je de "spuit" haha aan hebt staan en dat voelt wel lekker. Voor ik het in de gaten had liep ik met een tent in mijn sportbroekje. Het voelt wel lekker, maar je moet niet te veel toeschouwers hebben :8 Als je het na een uur nog leuk vindt om met de hogedrukreiniger bezig te zijn, gaan ze vast denken dat er meer is dan alleen het terras spuiten, dus ga je opvallen.



Een vriendje van mij heeft zijn piemel ook wel eens in de stofzuigerslang gestopt als de stofzuiger op zijn zachts zuigt, dan flubberde (is dat een woord) zijn velletje fucking hard heen en weer, maar misschien kun je het beter niet doen. Hij kwam er wel door klaar, zag er ook wel geil uit, maar ja, als je mama dan de volgende dag de stofzuiger aan zet ruik je die spermalucht. Dus, ook een no go, zou ik zeggen.



Dus, van alles geprobeerd, maar niet echt iets gevonden wat altijd lekker werkt en ook veilig is. Dan liever gewoon aftrekken, toch?



Nou heb ik al een tijdje een vriendje en die heeft een dildo en een fleshlight. Die fleshlight is wel lekker, daar kun je je piemel in stoppen en wat glijmiddel op je harde piemel en dan wil je wel spuiten, maar lekkerste vind ik nog altijd met een andere jongen, liefst dat ie me pijpt of anders aftrekken of neuken.



Dus, zelf klussen, idk, als je echt handig bent dan mag je voor mij ook iets maken :P



Je zou toch ergens een fleshlight kunnen kopen, misschien wel bij iets bols of zo of een drogisterij online of iets en bij sommige kun je met bonnen betalen, dus ook paypal-bonnen of andere tegoedbonnen, die je vaak gewoon contant kunt halen in de supermarkt, dus anoniem, maar dat moet je per site even kijken hoe dat zit.



Dus dan kun je bestellen en betalen. Nu moet je alleen nog zorgen dat je het ongemerkt thuis krijgt. Nou sommige sites bezorgen bij een afhaalpunt, kan appie zijn of kiala of nog andere. Sommige winkels kun je online bestellen en betalen en dan afhalen in dee winkel in een onopvallende doos met een afhaalbewijs dat je per mail hebt ontvangen. Dus, ik zou zeggen, bekijk de mogelijkheden. Ik zou eerst de voor de hand liggende grote, bekende online winkels af gaan en wie weet.



Veel plezier.



Ik ben wel benieuwd wat jij ondertussen al allemaal hebt geprobeerd en waar je je piemel in, onder, tussen hebt gestopt.



Groetjes,

M&M's
Als je iets bestelt, dan kun je het vaak anoniem laten bezorgen.



In ieder geval:



Je kunt ook wat online opzoeken.

Je kunt van dit soort dingen waarschijnlijk geen links plaatsen ivm met de regels.



(Ik had dit ergens anders gelezen, dus misschien is het incorrect)

Er is in ieder geval wel zo'n ding met een container, sponzen en een latex handschoen.

Je maakt min of meer een sandwich met die handschoen (wss kan een zakje ook) en die sponzen.

Die moet je vervolgens in de container. (Iets cilincervormings zoals zo'n pringlebus) doen.

Ik dacht dat je dan de handschoen/zak aan de randen vast moest maken..

En er was iets met de container.



In ieder geval is het aan te raden om niet de schuurkant (....) te gebruiken, waarschijnlijk juist een zachtere spons, en natuurlijk glijmiddel (misschien werkt water ook) .
Hi s26,



Wat @MensPersoon zegt heb ik ook wel eens gelezen, maar nooit geprobeerd te bouwen.



Als je zo’n pringlebus hebt (goed bedacht trouwens) dan kun je soort van de sponzen of wat je gebruikt rondom langs de wand plakken, zodat er nog een klein gaatje in het midden overblijft om je piemel in te stoppen.



Het gat moet echt wel een beetje klein zijn en dus strak rond je piemel gaan om voldoende wrijving te hebben als je piemel er in en uit gaat of op en neer, zeg maar. Om het echt lekkerder te laten glijden en voelen doe je die handschoen als een soort condoom in het midden, met de vingers naar beneden in het gat tussen die sponzen in die bus en de opening van de handschoen aan de open kant van de pringlebus, dus waar je je piemel in gaat stoppen. Je kunt dan het randje van die handschoen over de rand van de pringlebus doen, er omheen vouwen, zodat die handschoen blijft zitten.



Misschien werkt alleen een condoom om je piemel en dan gelijk die sponzen neuken ook wel, idk



Dan lekker glijmiddel op je harde piemel en in die handschoen en gaan met die banaan, jouw piemel, dus.



Als het werkt hoor ik het graag, maar het lijkt me lastig om zoiets in elkaar te knutselen, maar misschien ook wel weer beter dan mijn tips hierboven :P



Ga gewoon alles proberen en geef ons even de testuitslagen, dus wat lekker is en wat niet.



Groetjes,

M&M’s
Bij de Flying Tiger kun je een klein massage apparaat kopen! (Geen reclame dit) Ik heb hem helaas toch niet gekocht en had er spijt van, dit trilt namelijk lekker en kun je tegen je eikel aanhouden en als je ouders m zien zeg je gwn dat t voor je rug ofzo is en het heeft een goeie prijs (€5 ofzo) succes! Miss ga ik hem zelf ook nog halen

Reageer