Skip to main content
Vraag

Afstand seksafspraak

• May 11, 2020
  • 7 reacties
  • 820 Bekeken

Hoi,

ik heb een app geïnstalleerd en verschillende leuke mensen ontmoet. Na een tijdje met een meisje te snappen hebben we intieme gesprekken gehad met elkaar. We hebben na een tijdje ook naaktfoto’s naar elkaar gestuurd. We zijn allebei toe aan seks maar we wonen best ver uit elkaar en ik weet niet of ik de eerste keer met een ‘vreemde’ moet doen. Kan iemand me helpen?

7 reacties

• May 11, 2020

Wat misschien handig kan zijn is een paar keer video bellen zodat jij echt weet wie je voor je hebt, en misschien de eerste keer afspreken iemand meenemen of op een wat drukkere plek zodat “als” er wat gebeurd aer altijd iemand in de buurt is, ik zou in iedergeval niet de eerste afspraak ook gelijk seks met elkaar hebben.

• May 11, 2020

Heyy

Ik denk dat je beter je ontmaagding houdt voor iemand die je graag ziet. Je doet ervan wat je wilt hoor, maar ik zou het niet doen.

Groetjs

Kaas123

• May 12, 2020

ik zou als eerst een keer afspreken alleen om zeker te weten dat het niet een volwassene is ofz. daarna kan je het best wel doen als je er zin in hebt maar wees zeker om middelen te gebruiken om geen soa's te krijgen

• May 12, 2020

Heyy! Persoonlijk zou ik de eerste keer doen met iemand die ik heel goed ken. Dan is het ook wat minder spannend. Maar als je heel graag met haar seks wilt hebben en zij wilt dit ook, zou ik bij een van jullie thuis afspreken en er lekker voor gaan!

• May 13, 2020

Welke app heb je gebruikt neef ? ik moet ook effe wiepen sta droog toch droger dan woestijn deze dag esketit

• May 13, 2020

Ik zou t niet doen want het is awkward als je het niet awkward weet te maken en home alone bent zou ik het zeker doen

• May 16, 2020

hey,

leuk om te zien dat je naam ook Tim is xd 

maar wat ik zou doen is videocallen en naakt voor de camera gaan als het goed aanvoelt dan kan je waarschijnlijk wel seks hebben 

om dat te doen je zou zogeged met een vriend op vakantie gaan en ergens logeren of slapen of wat dan ook en dan naar dat meisje gaan als ze alleen thuis is 

je zou ook gewoon haar naar jou laten komen of andersom en het dan gewoon doen als je ouders niet thuis zijn 

maar nog een vraagje hoe noemt die app?

nog veel succes