ok het zit dus zo:
ik heb in de zomer een meisje ontmoet bij een openbare zwemplek bij mij in de buurt. Ze is 1 of 2 jaar ouder dan mij ( ik ben 14 ). Zij kwam naar mij toe en begon met mij een gesprek, wat ik al raar vond want meisjes komen nooit naar me toe, en zij kwam bij mij en mn vrienden zitten. Mn vrienden merkte al sne dat zij mij mee wilde krijgen naar haar slaapkamer zogezegd. toen ze dat zeiden, barste ik uit van het lachen, want ik zie er verre van ¨ideaal¨ uit en dat meisje zag er geweldig uit. maar op een gegeven moment merkte ik t ook wel. Ze zij steeds dat ik naar haar borsten of billen keek, wat stiekem misschien wel zo was maar niet toen ze het zei. toen ging ze zich ineens omkleden, en probeerde mij mee te nemen. Ik bleef echter bij mn vrienden.
Nu kreeg ik vandaag ineens een bericht van dr, om dit weekend af te spreken. En nu heb ik voor zondag afgesproken. Maar ik denk dat ze wel wil zo gezegd. dus ik heb een aantal vragen:
- waar haal ik condooms
- is het slim om dit te doen/
- ze rookt, maar mn ouders zijn tegen roken. als ik bij haar zit, ruik ik dan ook naar rook?
- zo ja, hoe ga ik dit tegen of kan ik de geur weg krijgen?
- hoe weet je welke maat condoom je moet hebben?
- hoe doe ik ¨het¨ goed?
alvast bedankt!