Skip to main content
Vraag

afknapper

• October 18, 2025
  • 5 reacties
  • 329 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi meiden,

ik ben een jongen die graag een sportlegging draagt met een string. Vinden jullie het een afknapper als jullie vriendje dit zou doen?

5 reacties

Mindlesselfindulencce
Forum|alt.badge.img

Als je een femboy bent niet

als je dat niet bent dan zou ik het proberen 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 19, 2025

Hey, als ze echt van je houd maakt dat niks uit. Iemand is zoals ie is. The full package 😉 ik draag vaak rokjes en af en toe wat make up en mijn vriendin wist dat al en ze vond/vind dat juist leuk. Stimuleert dat zelfs ☺️Sportlegging heb ik ook en dat vind ze wel 😍 zegt ze. Sportleggings zijn gewoon ook gezond en goed, zeker in de winter heb ik ze bij voetbal wel aan onder het broekje en ik ben niet de enige. En gewoon dagelijks ook bij een rokje bv. Draag wat je fijn vind, mooi toch.  Veel meisjes vinden dat helemaal prima en leuk, het zijn meestal jongens (niet allemaal!) die het blijkbaar niet oké vinden 🤔vooral rokjes niet. Dikke pech voor hun. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • October 19, 2025

Wat Tover01 zegt ben ik het niet mee eens. Strings zijn voor vrouwen, en dan wordt je gezien als gay en een manwijf. Als je op vrouwen valt doe het niet

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 19, 2025

@Jerome2009  ik ging vooral in op de leggings:) en wat string betreft: wie kan nou zien dat je er een aan hebt? Ja bij omkleden misschien maar daar kun je rekening mee houden. Er zijn wel degelijk strings voor jongens en mannen hoor. 

Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Laten we zeggen dat ik niet meteen woest krols word van het idee vriendje in een string te zien. Maar wie graag een string draagt, moet dat maar doen.