Vraag

Afgetrokken met mijn broer

  • 26 June 2021
  • 6 reacties
  • 4856 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Het zit zo, ik heb een vriendin waar ik helemaal gek op ben maar een tijdje geleden stonden we op het punt om "het" te doen maar toen zei ik da ik er nog niet klaar voor was en ze respecteerde dat. Maar we zijn nu 1,5 maand later en ik voel me er nu wel klaar voor maar vind het best spannend om het voor de eerste keer met haar te doen. Ik vertelde dit aan mijn broer, we zijn heel close in dat soort dingen en hij vertelde dat hij me gerust wou helpen om me niet zo gestrest te voelen  (we zaten in de zetel, niemand was thuis) hij vertelde dat ik me geen zorgen moest maken en hel gwn moest laten doen dus deed ik dat. Hij deed voorzichtig mijn broek uit en daarna de mijne ook dus we zaten alleen in onze boxer maar ik kreeg echt een heel grote stijve (ik voel me niet aangetrokken tot jongens ofz) mijn broer zag dat en nam de zijne uit z'n onderbroek en zei da in het oon mocht doen ik vond het leuk om aftetrekken en na een tijdje deed hij het ook bij mij en andersom ik vond het geweldig voelen maar ik vraag me af om het niet raar is of ongewoon als ik en m'n broer het is samen doen en bij elkaar doen? Wat zouden jullie doen?


6 reacties

Badge

Hallo

 

Ik denk niet dat dit heel raar is het is gewoon de pubertijd en je probeert vanalles uit. En dat is normaal. 

 

Grtjs. 

Badge

Hey BlauweSmurf,

Fijn dat je er klaar voor bent om het met je vriendin te gaan doen! Dat  is al een moeilijke stap. Maar even bij de vraag, ik vind het niet zo erg raar dat jij en je broer dat hebben gedaan. Je bent jong en je experimenteert gewoon op die leeftijd. Maar als je begint te denken dat hij er meer achter zoekt, zoals dat hij homo is of bi, dan moet je het er met hem over hebben. Misschien is dat sowieso wel een goed idee om met hem er over te praten. Ik hoop dat ik wat geholpen heb. Laat me horen hoe het afliep👍!!

Doeii xx YourFriend369 

Reputatie 2
Badge +1

Hai!

Als eerst is het goed om van jezelf te weten dat je klaar bent voor de volgende stap met je vriendin :p 

Maargoed even bij de vraag blijvend vind ik het helemaal niet gek of raar dat jij en je broer geexpirimenteerd hebben! Jullie zitten beide in de pubertijd en zoals je zei zijn jullie erg close! 

Maar als zoals @Yourfriend369 al zegt als je denkt dat hij of jij er meer achter zoekt dan allren expirimenteren moeten jullie het er wel even over hebben ;)

 

Hoop dat ik geholpen heb!

Durpyy :)

@Yourfriend369 

Bedankt voor je reactie! Ik heb het er nog met m'n broer over gehad en hij zei dat hij het wel meer wou doen maar ik hoefde niet als ik niet wou, ik denk ook niet dat hij er meer achter zoekt. Maar ik zelf vond het heerlijk om afgetrokken te worden dus wil het wel meer doen maar ik vraag me af hoe mijn vriendin erop zou reageren want heb het haar nog niet verteld maar ik wil wel eerlijk met haar blijven. Zou ze het erg vinden? Als ik af en toe met m'n broer zoiets doe? Btw ik heb het nog niet met m'n vriendin gedaan, zaterdag blijf ik slapen dus waarschijnlijk zullen we het dan proberen.

Blauwe smurf

[…] maar ik vraag me af hoe mijn vriendin erop zou reageren want heb het haar nog niet verteld maar ik wil wel eerlijk met haar blijven. Zou ze het erg vinden? Als ik af en toe met m'n broer zoiets doe?

Ik snap dat je eerlijk tegen haar wilt zijn en dat is ook heel goed, maar in dit geval zou ik het gewoon voor jezelf houden. Het kan in principe niet echt iets positiefs brengen en/of ongemakkelijkheid veroorzaken. De keuze is natuurlijk aan jou.

[…] maar ik vraag me af hoe mijn vriendin erop zou reageren want heb het haar nog niet verteld maar ik wil wel eerlijk met haar blijven. Zou ze het erg vinden? Als ik af en toe met m'n broer zoiets doe?

Ik snap dat je eerlijk tegen haar wilt zijn en dat is ook heel goed, maar in dit geval zou ik het gewoon voor jezelf houden. Het kan in principe niet echt iets positiefs brengen en/of ongemakkelijkheid veroorzaken. De keuze is natuurlijk aan jou.

Oke bedankt!

Reageer