Hey,
Het zit zo, ik heb een vriendin waar ik helemaal gek op ben maar een tijdje geleden stonden we op het punt om "het" te doen maar toen zei ik da ik er nog niet klaar voor was en ze respecteerde dat. Maar we zijn nu 1,5 maand later en ik voel me er nu wel klaar voor maar vind het best spannend om het voor de eerste keer met haar te doen. Ik vertelde dit aan mijn broer, we zijn heel close in dat soort dingen en hij vertelde dat hij me gerust wou helpen om me niet zo gestrest te voelen (we zaten in de zetel, niemand was thuis) hij vertelde dat ik me geen zorgen moest maken en hel gwn moest laten doen dus deed ik dat. Hij deed voorzichtig mijn broek uit en daarna de mijne ook dus we zaten alleen in onze boxer maar ik kreeg echt een heel grote stijve (ik voel me niet aangetrokken tot jongens ofz) mijn broer zag dat en nam de zijne uit z'n onderbroek en zei da in het oon mocht doen ik vond het leuk om aftetrekken en na een tijdje deed hij het ook bij mij en andersom ik vond het geweldig voelen maar ik vraag me af om het niet raar is of ongewoon als ik en m'n broer het is samen doen en bij elkaar doen? Wat zouden jullie doen?