Vraag

afgetrokken door vader

  • 18 March 2019
  • 9 reacties
  • 5519 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik weet niet of dit normaal is ofzo, maar mijn vader trekt me één keer per week af. Ik mag uitkiezen welke video/foto we hierbij bekijken. Hij zegt dat dit mijn hormonen stimuleert en dat dit beter is voor later enzo. Ik vind het zelf niet erg want het geeft me wel een lekker gevoel.

Doen jullie dit thuis ook?

9 reacties

dit Is zeker niet normaal en zelfs ook strafbaar, dit wordt insest genoemd en dat mag niet. Dus ik zou er snel mee stoppen.
Hoi

Zoals Jort zei, is het niet ok dat je vader je bevredigt. Je vader mag je advies geven, maar jou bevredigen valt onder seksueel misbruik van een minderjarige. Zou je het zien zitten om bij je vader aan te geven dat je deze gewoonte zou willen afbouwen? Je kan uiteraard jezelf blijven bevredigen.

Is er in je omgeving iemand waarmee je dit zou kunnen bespreken? Het lijkt me goed dat iemand op de hoogte is van de situatie thuis. Als je liever je verhaal anoniem deelt, kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Zoals de anderen al zeiden, ik zou het afbouwen. Misschien was het wel gewoon zijn manier van seksuele voorlichting, maar uiteindelijk zou je het zelf moeten doen.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Reputatie 2
Badge +2
Hey geil beertje 🤐 Hoe oud ben je en heb je dan een zaadlozing..
Reputatie 1
Badge
dit doe ik thuis ook! ik was bang dat ik de enige was maar dat is dus niet zo! ik mag ook 1 keer per week penetratie bij zusje (12) doen! mijn vader doet het dan voor en dan mag ik 😋
dit doe ik thuis ook! ik was bang dat ik de enige was maar dat is dus niet zo! ik mag ook 1 keer per week penetratie bij zusje (12) doen! mijn vader doet het dan voor en dan mag ik 😋
Dat is echt niet normaal. Ik snap dat je vader je seksuele voorlichting moet geven, maar dit is juist het omgekeerde, want dit is een slecht voorbeeld. Het is echt niet goed dat je zusje wordt gebruikt om te penetreren. Ik zou er iets van zeggen.
@Geen_Naam eerlijk gezegd al kijk ik naar andere reacties zal ik deze niet al te serieus nemen(heb het over bovenstaande reactie)

maar Voor de TS, ik zou hier wel mee stoppen met je vader, het is niet alleen verboden maar kan ook rare situatie's maken als je later ruzie krijgt
Hey,

Zoals iedereen al gezegt heeft is het niet echt normaal en ook strafbaar dat je vader dit doet.
Zelfs als je het zelf fijn vind mag het niet
Reputatie 1
Badge
Ja maar niemand weet het toch! 🤠

Reageer