Vraag

Advies...☺ ????

  • 21 July 2018
  • 5 reacties
  • 408 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik hoor soms mijn vader en stijfmoeder ?? doen in de slaapkamer...
Moet ik er heen of moet ik blijven liggen..
Of iets anders...
Het is wel appart...

5 reacties

Dat is niet echt fijn om te horen nee...
Ik snap dat het moeilijk is om er gewoon over te praten,
Ik zou er iig niet heen gaan. Je zou misschien 'per ongeluk' lawaai kunnen maken zodat ze weten dat je wakker bent en dan snappen ze misschien ook dat jij het misschien hebt gehoord en dat ze wat stiller moeten doen.
Jonah
Heyy,
Ik zou als ik jou was gwn een keertje aan je stiefmoeder en vader vragen of ze "het" wat minder opvallender kunnen doen. Ik begrijp dat dit niet echt fijn is om te beleven, maar ik zou t hen niet ongemakkelijk laten lijken door hen te betrappen terwijl ze het doen.
Reputatie 2
Badge +9
Ik zou er echt niet naartoe gaan. Dat zou pas echt apart zijn. Voor zowel je ouders als voor jou!
En dan erover praten klinkt makkelijker dan gezegd. Ik zou niet zo snel tijdens het avond eten zeggen van : '' Heey , pap, mam, ja ik hoor jullie regelmatig in bed de liefde bedrijven en ik hoor dat constant en heb daar last van, willen jullie het wat stiller doen, of op een andere tijdstip doen?'' Want dat komt echt heel awkward over.

Je kunt wel zoals @Jonahhf al zei misschien lawaai maken zodat ze beseffen dat jij het allemaal hoort/ kan horen. Misschien zijn ze dan wat stiller. En dan niet gaan schreeuwen van: ''KAN HET WAT ZACHTERRR!!!''. Maar gewoon door op de overloop hard te lopen of de badkamer deur hard dicht doen.

Ja voor de rest kan je weinig doen, probeer er niet op te letten ( wat moeilijk is) ga bijv, muziek luisteren of gamen, of gewoon slapen.

Gr: Mr.S
Nouja, laat ze vooral, I guess.
Bespreek het later, maar verstoor dat moment niet, ze hebben er waarschijnlijk niet al te veel tijd voor.

"Ik hoor soms mijn vader en stijfmoeder ?? doen in de slaapkamer..."
Altijd nog beter dan geschreeuw en huishoudelijk geweld...
Just saying...
Hoi

Dat klinkt niet fijn. Als ik jou was, zou ik het advies van @Jonahhf volgen, en wat lawaai maken. Hierover praten lijkt me een beetje ongemakkelijk, zowel voor je ouders als voor jou.

Groetjes
x

Reageer