Vraag

Aders


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik had een vraagje voor jullie. 

Wat vinden meiden (of jongens) van aders op een penis? Zo nee hoezo niet


18 reacties

Hey @Ikben een jongen .

Mij maakt het persoonlijk niks uit.(ben een jongen trouwens) of je nou wel of niet hebt, dat maakt echt niks uit.

En ik denk dat meide dat ook niet uitmaakt. Het gaat vaak om degene die aan de penis vastzit. 

Groetjes Gebruiker c 

@Gebruiker c

Bedankt voor het antwoorden 

@Ikben een jongen .

Graag gedaan. 👍

 

Zijn er meer jongens die dikke aders op hun penis hebben? 

Nee hoe bedoel je dikke aders?? Spuiten ze uit?? Hahaha. Mij zitten ze gewoon erin dus hoe kun je dit raar vinden? Je penis heeft gewoon bloed nodig dus

Reputatie 4
Badge +3

Het maakt niet uit hoe een penis eruit ziet. Als je seks gaat hebben met een meisje of jongen zal diegene het maar moet accepteren. Er bestaat geen perfecte penis.

Nee hoe bedoel je dikke aders?? Spuiten ze uit?? Hahaha. Mij zitten ze gewoon erin dus hoe kun je dit raar vinden? Je penis heeft gewoon bloed nodig dus

Nou bij mij zitten er twee hele dikke aders in. Die voel ik wel als ik aftrek. 

Mij maakt het niks uit en ik denk dat dit voor veel meiden en jongens zo is

@Annoniem_x  ik ben er wel tevreden mee hoor, maar ik was gewoon benieuwd 

 

 @Lena1725  bedankt voor het reageren

 

Hoi

 

Wat aders zouden me niet storen. Zolang jij er geen last van hebt, lijkt het me niets om je zorgen over te maken. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin  bedankt voor het reageren, en waarom maakt dat jou eigenlijk niet uit

Aangezien je er volgens mij niet aan kan doen dat die aders daar zitten, zou ik het nogal sneu vinden om er vervelend over te gaan doen. Het zijn tenslotte maar aders. Als je er geen last van hebt, hoeven ze dan ook geen invloed te hebben op je seksleven :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

@Kenshin , ik vind het juiste mooi ik heb een twee dikke aders (maar echt wel heel erg dik) ik heb er zelf geen last van maar ik was gewoon benieuwd naar de meningen van andere mensen

 

Ik denk dat de meiden dat wel lekker zullen vinden juist XD reden dat je zoveel aders hebt op je piemel is omdat er heel veel bloed naartoe moet stromen als ie stijf wordt

@Gastgebruiker bedankt voor je reactie, en ik weet ook wel wat ze doen hoor. Ik hou van mijn twee dikke aders ik voel ze goed met aftrekken 

Des te beter, als jij die aders mooi vindt :slight_smile:  En zoals Gastgebruiker zei, zou het weleens kunnen dat die aders van je een meisje extra plezier kunnen bezorgen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Ik heb een dikke ader op mijn penis. En heb me een lange tijd afgevraagd wat dat precies was

@EenCooleGast thx voor je reactie, hoe bedoel je met afvragen wat dat precies was

Reageer