Skip to main content

Heyy! Ik ben ace (asexueel). Dat betekend dat je je niet sexueel aangetrokken voelt naar wie dan ook. Ik snap een hele hoop dingen niet dus als je dit zou willen invullen als iemand die niet ace is zou het heel erg helpen!

  1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?
  2. Ken je iemand die ace is?
  3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?
  4. Hoe vaak denk je aan sex?
  5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?
  6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?
  7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben?
  8. Hoe belangerijk vind je sex?
  9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?
  10. Waarom gebruiken mensen geen condoom?

Thanks voor het invullen!

  1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?: Ja dat wist ik al!
  2. Ken je iemand die ace is?: een aantal vrienden van mij, ik twijfel zelf een beetje.
  3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?: zo werkt het niet ahha, bij mij moet er eerst een band ontstaan voordat ik echt denk, smash
  4. Hoe vaak denk je aan sex?: Vaak, maar meer omdat ik in de war ben
  5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?: Niet vaak, meestal door een persoon
  6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?: ik denk 12
  7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben?: 15-17
  8. Hoe belangerijk vind je sex?: niet heel belangrijk 
  9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?: zeker weten
  10. Waarom gebruiken mensen geen condoom?: idk voelt denk ik fijner

Thanks voor het invullen!


1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend? Nee, nooit van gehoord.


2. Ken je iemand die ace is? Nee, niet dat ik weet.


3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash? Meestal niet maar soms zie ik wel eens iemand waar van ik dan denk, smash. Heel vaak komt dat niet voor.


4. Hoe vaak denk je aan sex? Dat verschilt. Soms meerdere keren per dag en soms een paar dagen niet (dat laatste gebeurd niet vaak tho😅). Meestal elke dag wel 1 keer.


5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten? Nee, ben nu meestal afgeleid door denken aan m’n vriendje. 😄


6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex? 12 of zo  Ongeveer rond de tijd dat ik begon met aftrekken.


7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben? Ik vind zelf 15 of 16 wel een mooie leeftijd. Maar dat is mijn mening.


8. Hoe belangerijk vind je sex? Seks is gewoon heel erg fijn dus in die zin vind ik het wel belangrijk. Ik zou eigenlijk ook niet zonder willen. Maar ik vind het niet het belangrijkst in een relatie.


9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind? Personaliteit staat voor mij op 1. Iemand kan nog zo’n mooi uiterlijk hebben maar als het karakter verrot is, is dat niks waard. Natuurlijk val ik ook wel op uiterlijk, maar echt verliefd worden doe ik op het karakter/personaliteit.


10. Waarom gebruiken mensen geen condoom? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zonder condoom gewoon veel lekkerder voelt.

 


Hoi @Pepermunt.thee ,

 

Heyy! Ik ben ace (asexueel). Dat betekend dat je je niet sexueel aangetrokken voelt naar wie dan ook. Ik snap een hele hoop dingen niet dus als je dit zou willen invullen als iemand die niet ace is zou het heel erg helpen!

  1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?  - nee, maar ik had het wel eens ergens zien staan, dat iemand dat zei en toen dacht ik 'dat moet ik nog eens even opzoeken', maar dat was er nog niet van gekomen en nu maak jij dit topic, dus dankjewel. Btw ik ben een jongen van 14, bijna 15
  2. Ken je iemand die ace is? - ik heb het op school wel eens gehoord over iemand, maar die kende ik niet, dus eigenlijk ken ik niemand die ace is
  3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?  - ik vind jongens wel snel leuk als ik er eentje tegenkom kan het wel smash zijn, maar ik heb een vriendje, dus….ik denk niet gelijk aan seks, maar eerder bij iemand zijn, hem aanraken, kussen, knuffelen en daarna denk ik wel hoe het zou zijn om met die leuke jongen bloot te zijn en hem verder te ontdekken. Ik hoef niet gelijk echt seks, maar elkaar strelen en van die dingen, zijn warmte voelen en hem aankijken terwijl we elkaar aanraken, daar word ik al blij van. Aftrekken enzo kan daarna als we er allebei aan toe zijn en het willen
  4. Hoe vaak denk je aan sex?  - best vaak eigenlijk, vooral als ik leuke jongens zie, maar dan fantaseer ik eigenlijk alleen, want ik heb een vriendje waar ik super veel van hou en die ben ik trouw
  5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?  - ik val alleen op jongens van mijn leeftijd en een paar jaar ouder (meestal) en jonger (soms). Als ze leuk zijn kan ik er wel door afgeleid worden. Btw, mijn vriendje is ruim 2 jaar ouder
  6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?  - ik denk toen ik 11 was ofzo. Toen wilde ik niet echt neuken hoor, maar ik leerde aftrekken van mijn buurjongen. Nou ja, eigenlijk had ik hem betrapt en hij schrok en stopte en later vroeg ik wat ie aan het doen was en toen uh….. had ie het uitgelegd .....in de praktijk, omdat ik nieuwsgierig was, het vroeg en aandrong
  7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben?  - ik zou iets later beginnen dan ik deed...ik denk misschien een keertje met een vriend aftrekken als je 14 bent ofzo, als je allebei wilt en als je elkaar dan een tijdje kent misschien pijpen rond je 15e ofzo en niet op je 12e zoals mij.. echt seks als je 15-16 bent ofzo
  8. Hoe belangrijk vind je sex?   - het is vooral lekker als je het doet met iemand die je leuk vindt en die je vertrouwt, maar ik zou als ik zou moeten kiezen liever lekker tegen een jongen aan zitten en knuffelen en samen (bloot)  in bed liggen dan dat ik alleen maar seks met hem zou mogen hebben en niet die intieme aanrakingen heb. Ik bedoel houden van is voor mij ook meer dan seks alleen, meer jezelf veilig en lekker voelen bij een andere jongen (in mijn geval dan, want ik ben gay)
  9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?  - ja, zeker wel. Kijk, ik kan wel een mooie jongen zien en dan echt hoteldebotel zijn, maar als ik hem dan leer kennen en het is een ongemanierde klootzak, dan knap ik wel op hem af en hoef ik niet meer aan zijn piemel te zitten, nou ja, misschien ff zien dan ….en dan denken, jammer dat ik er niks mee mag/ga doen, maar als het echt een sukkel is kan ie nog zo knap en lekker zijn, dan knap ik toch op 'm af
  10. Waarom gebruiken mensen geen condoom?  - omdat ze niet nadenken als ze geil zijn of zo, verder is het gevoel met of zonder condoom anders, maar veiligheid, zeker bij losse of nieuwe contacten is wel belangrijk, dus beter gebruik je wel een condoom. Ik laat me regelmatig testen en mijn vriendje ook (ook al had hij nog geen enkele ervaring), maar we vonden het gewoon verstandig om dat te doen. Om zeker te weten dat we elkaar niets kunnen 'geven’ qua SOA. Omdat we allebei getest zijn en niks met andere jongens doen (we zijn allebei gay, dus doen sws niks met meisjes)  gebruiken we geen condooms bij het pijpen, omdat we het lekkerder zonder vinden. Neuken hebben we allebei nog niet gedaan, maar misschien van de zomer ofzo. We kennen elkaar nog maar iets van 4 maanden

 

Thanks voor het invullen!

 

Graag gedaan.

 

 Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 


Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?

nope, wel panseksueel.

Ken je iemand die ace is?

Niet dat ik weet.

Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?

Dat is bij mij nooit echt het geval, ik ben eerst vrienden met iemand en dan begint het steentje te rollen zegmaar.

Hoe vaak denk je aan sex?

Om de 2 a 3 dagen denk ik.

Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?

Nee, ik vindt ook niet dat ik heel erg aantrekkelijke klasgenoten heb.

Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?

12 denk ik, toen begon mn pubertijd ook enzo.

Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben? 

Ik denk dat 16 een leeftijd is dat je er echt klaar voor bent. Dan ben je op dat punt in het leven dat het ook echt serieus wordt zegmaar.

Hoe belangerijk vind je sex?

Ik vindt het belangerijk om intiem te zijn in een relatie, het laat zien dat je van de ander houd, die gene vertrouw en dat je met die persoon verder wilt. Maar het staat niet op nr. 1 ofzo hoor.

Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?

Voor mij wel. Ik vindt het belangerijk dat een persoon bij jou past, dus als je alleen aantrekkelijk bent maar een b!tch van binnen bent is dat een no go voor mij.

Waarom gebruiken mensen geen condoom?

Ik gebruik hem wel hoor😂

Als iemand geen condoom draagt zijn er een paar opties, het kan zijn dat je alleen orale / anale seks hebt. Het kan zijn dat je kinderen probeert te krijgen. Of je vriendin zit aan de pil. 


Heyy! Ik ben ace (asexueel). Dat betekend dat je je niet sexueel aangetrokken voelt naar wie dan ook. Ik snap een hele hoop dingen niet dus als je dit zou willen invullen als iemand die niet ace is zou het heel erg helpen!

  1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend? Ja
  2. Ken je iemand die ace is? Ja een moeder van een meisje van mijn sporten is dat.  
  3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn?  Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash? Ik wel.  Niet perse smash als in, als hij het zou vragen zou ik ermee naar bed gaan,  maar wel als in jeetje wat is hij knap/ lekker
  4. Hoe vaak denk je aan sex? Wisselt.
  5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten? Nee maar mijn divergentie en klasgenoten zijn om niet zo aantrekkelijk. Bij sporten heb ik het wel soms maar alleen als ik train.  Bij wedstrijd ben ik iets te fanatiek. 
  6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex? Ik ben nog niet echt geïnteresseerd in seks als in het hebben.  Maar dat ik jongens aantrekkelijk begin te vinden ik denk toen ik 13 was
  7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben? Als je er aan toe bent en iemand hebt die je leuk genoeg vindt. Ik heb geen mening over een leeftijd. 
  8. Hoe belangerijk vind je sex? Nu niet belangrijk want ik heb het niet maar ik zou geen relatie willen zonder seks op lange termijn
  9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind? Ja uiteindelijk wel.  Ik kan nare mensen best knap vinden maar dan zou ik nooit iets met ze willen. 
  10. Waarom gebruiken mensen geen condoom?

Thanks voor het invullen!

 


Heyy! Ik ben ace (asexueel). Dat betekend dat je je niet sexueel aangetrokken voelt naar wie dan ook. Ik snap een hele hoop dingen niet dus als je dit zou willen invullen als iemand die niet ace is zou het heel erg helpen!

  1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend? ja
  2. Ken je iemand die ace is? niet persee, maar ik verwacht het wel bij iemand.
  3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?  nou ja, ik doe in mijn hoofd altijd bij alle meiden die langskomen smash or pass dus ja hahahaha. maar goed, meestal voel ik me niet persee seksueel aangetrokken door iemand tenzij ik die persoon echt heel erg graag mag (op uitzondering na van een bepaald meisje, check mijn topic)
  4. Hoe vaak denk je aan sex?  uhmm, nou ja opzich best veel denk ik? maar dat is gewoon van hoe zou het zijn met dat enorm knappe meisje van de school bijvoorbeeld. 
  5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten? jup 😞 hahahaha, helaas wel. maar wel alleen leerlingen geen docenten.
  6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?  uhmm, ik denk in de 2e klas, dus 12-13
  7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben? wat bedoel je dan met ‘sex’? echt vrijen of gewoon vingeren en aftrekken bij de ander of beffen en pijpen? ik zou zeggen: vingeren en aftrekken (ongeveer 14) en beffen en pijpen (15+ ja ik wil t zelf wel doen dus vandaar 13+ maar ja hahaha) en echt vrijen (17+)
  8. Hoe belangerijk vind je sex?  het is niet belangrijk vind ik, het gaat er meer om dat je dat samen kan doen met iemand die je echt lief vind met heel je hart en dat op die manier kan laten weten.
  9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind? ja en nee, ja want ik kijk in eerste instantie naar innerlijk, uiterlijk is bonus zeg ik altijd. en nee als ik gewoon smash or pass doe telt alleen het uiterlijk maar dat is dan niet of ik iets met die persoon zou willen.
  10. Waarom gebruiken mensen geen condoom? geen flauw idee, ik zou dat alleen doen als ik een kind met die persoon zou willen anders vind ik het heel dom

Thanks voor het invullen! Graag gedaan

 


Reageer