- Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?: Ja dat wist ik al!
- Ken je iemand die ace is?: een aantal vrienden van mij, ik twijfel zelf een beetje.
- Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?: zo werkt het niet ahha, bij mij moet er eerst een band ontstaan voordat ik echt denk, smash
- Hoe vaak denk je aan sex?: Vaak, maar meer omdat ik in de war ben
- Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?: Niet vaak, meestal door een persoon
- Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?: ik denk 12
- Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben?: 15-17
- Hoe belangerijk vind je sex?: niet heel belangrijk
- Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?: zeker weten
- Waarom gebruiken mensen geen condoom?: idk voelt denk ik fijner
Thanks voor het invullen!
1. Wist je voor deze lijst al wat ace betekend? Nee, nooit van gehoord.
2. Ken je iemand die ace is? Nee, niet dat ik weet.
3. Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash? Meestal niet maar soms zie ik wel eens iemand waar van ik dan denk, smash. Heel vaak komt dat niet voor.
4. Hoe vaak denk je aan sex? Dat verschilt. Soms meerdere keren per dag en soms een paar dagen niet (dat laatste gebeurd niet vaak tho). Meestal elke dag wel 1 keer.
5. Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten? Nee, ben nu meestal afgeleid door denken aan m’n vriendje.
6. Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex? 12 of zo Ongeveer rond de tijd dat ik begon met aftrekken.
7. Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben? Ik vind zelf 15 of 16 wel een mooie leeftijd. Maar dat is mijn mening.
8. Hoe belangerijk vind je sex? Seks is gewoon heel erg fijn dus in die zin vind ik het wel belangrijk. Ik zou eigenlijk ook niet zonder willen. Maar ik vind het niet het belangrijkst in een relatie.
9. Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind? Personaliteit staat voor mij op 1. Iemand kan nog zo’n mooi uiterlijk hebben maar als het karakter verrot is, is dat niks waard. Natuurlijk val ik ook wel op uiterlijk, maar echt verliefd worden doe ik op het karakter/personaliteit.
10. Waarom gebruiken mensen geen condoom? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zonder condoom gewoon veel lekkerder voelt.
Wist je voor deze lijst al wat ace betekend?
nope, wel panseksueel.
Ken je iemand die ace is?
Niet dat ik weet.
Hoe is het om wel sexueel aangetrokken naar iemand te zijn? Kijk je gewoon naar iemand en denk je smash?
Dat is bij mij nooit echt het geval, ik ben eerst vrienden met iemand en dan begint het steentje te rollen zegmaar.
Hoe vaak denk je aan sex?
Om de 2 a 3 dagen denk ik.
Ben je vaak afgeleid door knappe klasgenoten/docenten?
Nee, ik vindt ook niet dat ik heel erg aantrekkelijke klasgenoten heb.
Hoe oud was je toen je voor het eerst geïnteresseerd werd in sex?
12 denk ik, toen begon mn pubertijd ook enzo.
Hoe oud denk je dat oke is om voor t eerst sex te hebben?
Ik denk dat 16 een leeftijd is dat je er echt klaar voor bent. Dan ben je op dat punt in het leven dat het ook echt serieus wordt zegmaar.
Hoe belangerijk vind je sex?
Ik vindt het belangerijk om intiem te zijn in een relatie, het laat zien dat je van de ander houd, die gene vertrouw en dat je met die persoon verder wilt. Maar het staat niet op nr. 1 ofzo hoor.
Speelt iemands personaliteit een rol in hoe aantrekkelijk je diegene vind?
Voor mij wel. Ik vindt het belangerijk dat een persoon bij jou past, dus als je alleen aantrekkelijk bent maar een b!tch van binnen bent is dat een no go voor mij.
Waarom gebruiken mensen geen condoom?
Ik gebruik hem wel hoor
Als iemand geen condoom draagt zijn er een paar opties, het kan zijn dat je alleen orale / anale seks hebt. Het kan zijn dat je kinderen probeert te krijgen. Of je vriendin zit aan de pil.