Skip to main content
Vraag

abdl luiers of pamper maat 8

• June 20, 2025
  • 5 reacties
  • 477 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy iedereen,

Ik ben een jongen van 16 jaar en wil super graag weer luiers dragen (luiers fetish misschien). Ik heb zelf al beetje gekeken en zag dat pampers maat 8 ook prima te doen zijn voor pubers.

Zou ik deze bestellen of lekken deze en zitten deze heel strak? Ik kan ook altijd nog abdl luiers halen 

Hebben mensen ervaring?

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 21, 2025

Volgens mij kun je ook een proefpakket bij pampers bestellen of ze fijn zitten kun je daarna altijd nog een pak kopen.

Maar als je abdl luiers gaat pakken weet je zeker dat het alles houdt .

Maar het is wat jij fijn vind wil je liever echt terug naar baby tijd dan zou ik pampers pakken .

Ik heb ook tijdje kruidvat maat 7 gehad die hielden ook best veel dus kijk wat je zelf fijn vind 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

Hey Peter,

Ik weet niet hoe je gebouwd bent, of hoe dun je bent, maar pampers zijn eigenlijk alleen een optie als je echt nog in de kindermaten zit. 

Ik ben 17 en plas nog in bed en heb daarvoor ook luiers voor, dit zijn Tena Slip Maxi Small luiers, die kan je online kopen en niet in de supermarkt, maar ik pas ook nog wel in de pampers. Alleen die houden niet zo veel. 

Misschien is drynites 13+ een optie voor je, dat zijn luierbroekjes, die hebben ze in de meeste supermarkten en drogisterijen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

@peter5 update?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 16, 2026

@Xhanoniem  Op dit twijfel ik nog steeds. Ik heb op het punt gestaan om een hele boel luiers van diaperminister te kopen maar vond dat toch net iets te riskant omdat er nog 3 andere mensen hier bij mij wonen. Ik heb wel nagedacht nu weer om stiekem en langzaam te beginnen met de jumbo luiers maat 8, die zijn toch net wat goedkoper en makkelijker weg te stoppen.

Heb jij wel luiers thuis?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 16, 2026

@peter5 oke

Njah nee laatst stiekem voor eerst keer pak drynites (jongens 13+) gekocht.... dus ja nu voor eerst luiers gekocht ig