Skip to main content
Vraag

AB/TB/DL vragenlijst

• September 15, 2024
  • 35 reacties
  • 4220 Bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  1. Jongen of meisje: heb een jongens lichaam maar ben uit de kast gekomen als meisje
  2. Leeftijd:15
  3. Lengte:173-176 ofzo
  4. Ben je TB DL of beide: beide denk ik. Draag graag luiers en heb ooit een speen gekocht maar ook snel weggegooid.
  5. Draag je luiers zo welke: drynites maar ik wil de tena (alleen moet je die bestellen en dat durf ik niet)
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: pampers wil ik heel graag maar die pas ik niet
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): nee
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): had een speen
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): nee
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;weet ik niet. Denk het niet
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: prima

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 17, 2025
  1. Jongen of meisje:  jongen
  2. Leeftijd: 12
  3. Lengte: 1.65
  4. Ben je TB DL of beide: tbdl
  5. Draag je luiers zo welke: ja, tena slip maxi active fit medium, crinklz, betterdry en nog een paar abdl luiers. 
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: weet niet
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): incontinentie 
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): heb rompers, slapappakje en een paar speentjes
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): ja
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; nee
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: oke

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 8, 2026
  1. Draag je luiers zo welke: ja, tena slip maxi active fit medium, crinklz, betterdry en nog een paar abdl luiers. 

@Ferry mag ik vragen welke ABDL luiers je gebruikt ik heb er van ABU en Kiddo een paar geprobeerd en wil er graag meer uitproberen.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Heb wel wat gehad, crinklz, firetruck, dino, en nog wel wat. Me moeder bestelt wel wat voor me. Vindt ze leuk. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 13, 2026

1. Jongen of meisje: meisje
  2. Leeftijd:12
  3. Lengte:1.45
  4. Ben je TB DL of beide: ik denk dl
  5. Draag je luiers zo welke:Pampers maat 8 plakstrips 
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: ik vinden deze goed 
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.):bedplassen maar vind ze ook fijn zitten 
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): speen d flesje 
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): soms met je vriendin zij speelt dan moeder
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;ik heb en geen moeite mee 
  11. Wat vond je van deze vragenlijst: leuk had langer gemogen 

Auriël
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 30, 2026

Heb me hierin ook een paar weken verdiept omdat ik het spannend vind om gewoon te plassen wanneer ik moet plassen.
Tot ik erachter kwam dat 99% van de ABTBDL community mensen gewoon 25+ oud is en zich voordoet als minderjarig, vaak van 14 tot zelfs 2 jaar…
En als ik dan naar de profielen van de mensen kijk in dit topic zie je bij de meeste hier ook bijna geen informatie en de enige topics waar ze actief zijn, zijn ABTBDL topics.
Terwijl dit een topic/fetish is voor volwassenen.

Jonge kinderen van rond de 12 of jonger die incontinent zijn, schamen zich juist tot ze wat ouder worden en het normaal gaan vinden.
En als je zo jong bent, werk je niet en moet je het doen met de luiers die je ouders voor je kopen.
Dan zie ik een paar berichten met speciale TBABDL fetish luiers.
Zoiets zou geen enkele ouder kopen voor zijn kind.

Dus als je op een leeftijd bent waar je nog niet kan/mag werken, vind ik het heel vreemd dat je termen gebruikt en fetish-luiers gebruikt die je zelf niet eens kan kopen. 
Dus ik vind het een beetje raar dat volwassenen zich hier voordoen als kleine kinderen.
En praten met echte kleine kinderen die een luier dragen om medische/mentale redenen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 30, 2026

Ik heb nog geen AB/TB/DL vragenlijst gezien op het forum maar wel veel topics die erover gaan. Dus ik denk ik maak een vragenlijst hierover.

1. Jongen of meisje: meisje
  2. Leeftijd: 15 jaar
  3. Lengte: 168
  4. Ben je TB DL of beide:  dl
  5. Draag je luiers zo welke: ja tena proskin Slip  en tena active fit slip 
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: geen idee
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): ja ben incontinent 
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): fopspeen 
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): niet veel meer 
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;  soms 
  11. Wat vond je van deze vragenlijst:

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden 

Liefs Linne 😘

@Auriël 

klopt helemaal. Nog iemand die dit opmerkt. 
2 jaar terug was er een account  die veel abdl gerelateerde topics postte. Toen gaf die aan 18 jaar te worden en zich van het forum te verwijderen. 

Een maand later start het een account, zogezegd 14 of 15 jaar - met hetzelfde soort vragen. 

Bijna alle topics worden nu ook beantwoord door een gebruiker  met exact dezelfde schrijfstijl. Soms posten ze foto’s van luiers met dezelfde meubels op de achtergrond. 

Allemaal duidelijk één en dezelfde persoon die zijn kink op jongeren wil projecteren. Jammer dat kindertelefoon dit niet beter screent of aanpakt. 

Een deel van de tekst is aangepast i.v.m forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

• Net nieuw
  • April 3, 2026
  1. Jongen of meisje: jongen
  2. Leeftijd: 16
  3. Lengte: 180
  4. Ben je TB DL of beide: DL
  5. Draag je luiers zo welke: drynites/pampers
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: littleforbig
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): nee
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): romper 
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): heel heel soms
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; nee
  11. Wat vond je van deze vragenlijst: leuk

Forum|alt.badge.img

Doe wel eens een luier om om me weer een kleintje te voelen. Vond het toen eigenlijk al best lekker…