Skip to main content

Ik heb nog geen AB/TB/DL vragenlijst gezien op het forum maar wel veel topics die erover gaan. Dus ik denk ik maak een vragenlijst hierover.

1. Jongen of meisje:
  2. Leeftijd:
  3. Lengte:
  4. Ben je TB DL of beide:
  5. Draag je luiers zo welke:
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen:
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.):
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders):
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle):
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst:

Ik zal hem zelf ook invullen 

1. Jongen of meisje: Meisje 
  2. Leeftijd:17
  3. Lengte:1,65m
  4. Ben je TB DL of beide: meer DL maar ook een klein beetje TB
  5. Draag je luiers zo welke: voornamelijk Tena Slip (Maxi en Ultima) en Always luierbroekjes. Af en toe ook nog ABDL luiers van o.a. ABU, Kiddo en Rearz
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: nog een paar andere ABDL luiers
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): Ik heb een spierziekte en heb daardoor helaas wat last gekregen van ongelukjes overdag en ik had al last van bedplassen dus draag nu 24/7.
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): Ik gebruik weleens een fopspeen (mijn ouders weten hier niet van)
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): Soms leuk spelen mer mijn knuffels maar soms ook gewoon lekker met de Lego bouwen in alleen een (ABDL)luier en T-Shirt. (Doe dit btw wel alleen op mijn eigen kamer)
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben: Soms denk ik liever niet maar het is ook wel een deel van mij dat mij mij maakt dus ik heb er vrede mee…
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: /

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden 

Liefs Linne 😘

Jongen of meisje:  jongen

Leeftijd: 15

Lengte:  1 meter 64

Ben je TB DL of beide: geeb

Draag je luiers zo welke: tena slip

Welke luiers zou je nog willen proberen: geen idee

Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): nee 

Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): nee

Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): nee 

Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; liever zou ik dat niet hebben

Wat vond je van deze vragenlijst: goed

Ik heb nog geen AB/TB/DL vragenlijst gezien op het forum maar wel veel topics die erover gaan. Dus ik denk ik maak een vragenlijst hierover.

1. Jongen of meisje: jongen 
  2. Leeftijd: 15
  3. Lengte: 1.60 
  4. Ben je TB DL of beide: dl maar ook beetje TB
  5. Draag je luiers zo welke: pampers , Kruidvat luiers en drynites 13+
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: abdl luiers 
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): bedplassen 
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): nee maar zou wel een romper willen
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): nee
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; als ik een luier om heb geniet ik er enorm van 
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: heel leuk

1. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): nee maar zou wel een romper willen

Ik heb ook een aantal rompers met leuke designs ze zijn van ODU (Onesies DownUnder) ze hebben heel veel leuke designs en ze worden ook verkocht op de Nederlandse website Cuddle Kingdom.

Heb jij de DryNites 13+ al?! Ik ben erg benieuwd zijn ze beter dan de oude 8-15?

Liefs Linne 😘 

Ik heb de drynites 13+ uitgeprobeerd een paar dagen geleden. Het past beter dan de vorige versie. Maar het kan maar 1 of 2 plasjes aan en het gaat misschien niet altijd goed in elke houding. 

1. Jongen of meisje:

Jongen

1. Leeftijd:

16

1. Lengte:

179

1. Ben je TB DL of beide:

Bedplasser / DL 

1. Draag je luiers zo welke:

Tena slip maxi S active fit

1. Welke luiers zou je nog willen proberen:

Little kings

1. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.):

Bedplassen

1. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders):

Ik draag mijn luiers met romper, omdat ik nogal draai in bed blijft de luier beter zitten, heb sinds kort een romper van disney

1. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle):

Soms voel ik me wel klein met een luier om als ik mijn oudere broer zie. 

1. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;

vind het wel leuk 

1. Wat vond je vsn deze vragenlijst:

Gezellig

1. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders):

Ik draag mijn luiers met romper, omdat ik nogal draai in bed blijft de luier beter zitten, heb sinds kort een romper van disney.

Ooh een romper van Disney? Super leuk waar heb je die gekocht? Ik draag ook rompers maar een romper van Disney heb ik niet maar lijkt mij wel super leuk,!

Liefs Linne 😘 

1. Jongen of meisje: een meisje
  2. Leeftijd: 14
  3. Lengte: 1 meter 60 ongeveer
  4. Ben je TB DL of beide: weet ik niet
  5. Draag je luiers zo welke: meestal de tena pants of drynites soms die van betterdry
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: geen idee ben wel blij met de luiers die ik nu draag
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): ik draag luiers omdat ik een bedplasser ben
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): nee
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): nee
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; weet ik niet
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: beetje kort en ik weet niet wat TB DL is😔

liefs Fleurx

1. Jongen of meisje: jongen
  2. Leeftijd: 16
  3. Lengte: 184 cm
  4. Ben je TB DL of beide: beide
  5. Draag je luiers zo welke: tena, drynites en ABU🙈
  6. Welke luiers zou je nog willen proberen: nog meer ABDL luiers
  7. Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): nee, al was ik wel lang een bedplasser
  8. Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): nog niet wil ik wel, m'n knuffels tellen niet
  9. Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): wel in bed
  10. Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben; soms twijfel ik maar het maakt wie ik ben.
  11. Wat vond je vsn deze vragenlijst: kort maar leuk!

1. Wat vond je vsn deze vragenlijst: beetje kort en ik weet niet wat TB DL is😔

liefs Fleurx

Hi @Fleur14 

TB DL zijn afkortingen

TB=Teen Baby

DL= Diaper Lover

Teen Baby of tiener baby is een tiener die het fijn vind om zich te kleden en te gedragen als een baby, peuter, kleuter. Maar je kan je bijvoorbeeld ook een andere leeftijd voelen ik vind het fijn om mij te gedragen als een meisje van basisschool leeftijd (4-7 jaar) (wel altijd met luier om)

Een Diaper Lover is iemand die het fijn vind om luiers te dragen dit kan seksueel opwindend zijn maar dat is het niet voor iedereen. Ik zelf vind luiers fijn omdat ik me goed beschermd voel als ik ze draag en ik door de bescherming die ze geven mezelf volledig ontspannen voel. Ik hoef me geen zorgen te maken over ongelukjes of een nat bed en dat zorgt voor fijne rust in mijn hoofd.

Liefs Linne 😘 

1. Draag je luiers zo welke: tena, drynites en ABU 🙈

Oh cool draag jij ook ABU? Welke heb jij ik heb al meerdere geprobeerd maar mijn favoriete zijn toch wel Little Kings ze zijn zo super zacht🥰. Ben normaal niet zo van Cotton-Feel luiers maar deze vond ik erg fijn.

Liefs Linne 😘 

-onnodige quote verwijderd-

Ja dezelfde wel! Ze zitten zo fijn 🙈 heb laatst ook de LNGU met de olifantjes geprobeerd😳 die zitten ook fijn!

Reageer