Ik heb nog geen AB/TB/DL vragenlijst gezien op het forum maar wel veel topics die erover gaan. Dus ik denk ik maak een vragenlijst hierover.
- Jongen of meisje:
- Leeftijd:
- Lengte:
- Ben je TB DL of beide:
- Draag je luiers zo welke:
- Welke luiers zou je nog willen proberen:
- Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.):
- Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders):
- Speel je wel eens al een kleintje (little of middle):
- Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben;
- Wat vond je vsn deze vragenlijst:
Ik zal hem zelf ook invullen
- Jongen of meisje: Meisje
- Leeftijd:17
- Lengte:1,65m
- Ben je TB DL of beide: meer DL maar ook een klein beetje TB
- Draag je luiers zo welke: voornamelijk Tena Slip (Maxi en Ultima) en Always luierbroekjes. Af en toe ook nog ABDL luiers van o.a. ABU, Kiddo en Rearz
- Welke luiers zou je nog willen proberen: nog een paar andere ABDL luiers
- Heb je luiers nodig ( vanwege beperking, incontinentie, bedplassen enz.): Ik heb een spierziekte en heb daardoor helaas wat last gekregen van ongelukjes overdag en ik had al last van bedplassen dus draag nu 24/7.
- Heb je ook baby dingen (fopspeen, flesje of iets anders): Ik gebruik weleens een fopspeen (mijn ouders weten hier niet van)
- Speel je wel eens al een kleintje (little of middle): Soms leuk spelen mer mijn knuffels maar soms ook gewoon lekker met de Lego bouwen in alleen een (ABDL)luier en T-Shirt. (Doe dit btw wel alleen op mijn eigen kamer)
- Als je zou kunnen kiezen zou je dan liever niet deze gevoelens willen hebben: Soms denk ik liever niet maar het is ook wel een deel van mij dat mij mij maakt dus ik heb er vrede mee…
- Wat vond je vsn deze vragenlijst: /
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden
Liefs Linne 😘