Aantrekkelijk als jongen?

  • 11 January 2016
  • 14 reacties
  • 1155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit hier al even mee, maar wat vindt men aantrekkelijk aan jongens? En hoe kan ik merken als men mij aantrekkelijk vindt? Reacties van meisjes en homo's zijn welkom, puur omdat ze dezelfde gevoelens delen, als je een jongen bent en je weet wat meisjes er van vinden, dan is dit ook welkom.

14 reacties

Je moet wat mij betreft niet te lang en niet te kort haar hebben. Zoek maar eens Shawn Mendes op dat is wat mij betreft het perfecte kapsel. (Hij is ook mijn held!) Ik hou van blauwe ogen maar dat is een klein detail en een andere kleur boeit me dan ook vrij weinig. Tevens maakt haarkleur wel uit bij mij, blond of bruin geef ik mijn voorkeur. Absolute no go's qua haarkleur zijn oranje en roodachtig. Verder klinkt het mischien stom maar geepileerde wenkbrauwen zodat de haartjes tussen beide allemaal weg zijn (iedereen heeft er wel een paar). Sixpack is natuurlijk ieder zijn droom! Maar dat hebben niet veel mensen. Alleen een niet te dik en flink gespierd (niet ovrdrijven) lichaam mogen wel. Verder moet de jongen in kwestie uiteraard een goede persoonlijkheid hebben en dus erg aardig zijn en behulpzaam. De jongen moet ook een goede smaak qua mode hebben en dus niet al zijn kleding uit laten zoeken door mama bij de Hema en consorten. Dit zijn best veel eissen en uiteraard voldoen vrij weinig mensen hieraan maar het helpt je welicht iets verder.
Dankjewel, ik heb zelf best een gespierde buik, een lichtere 4-pack, erg gespierde bovenbenen en wat lichtere armen en ik ben erg wit. Mijn bovenbenen kan niemand ooit zien, terwijl als ik naar mijzelf kijk in de spiegel ik wel denk dat dat mijn sterke punt is. Ook heb ik een best gespierde kont, maar dan niet breed. Wat vindt men hier allemaal van en hoe kan ik merken als iemand mij leuk vindt?
Je merkt dat iemand je leuk vind als diegene vaak bij je in de buurt probeert te zijn heel extreem aardig tegen je doet. Als dit gedurende een lange tijd doorgaat ga dan over op actie voordat het te laat. Vraag haar op date of direct verkering wat jij comfortabeler vind. Als je je lichaam zo omschrijft denk ik dat je best wel knap bent. Wat voor haarkleur en kapsel heb je?
Bruin haar, bruine ogen, ongeveer zo'n kapsel afbeelding verwijderd door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 21.
En ik ben alleen best wel verlegen en ik heb een soort van automatisme om mijn gevoelens te verbergen, net alsof ik mij er voor schaam, wat totaal niet nodig is. Maar ik kan gewoon niet dichtbij een meisje komen of ik neem al afstand, waarom snap ik niet.
Tja probeer eens een rustig gesprek met het meisje waar het over gaat te hebben. Ookal is dat best lastig, vroeger praatte ik ook niet graag over gevoelens. Dat betekende bijna mijn dood maar nu gaat het lekker met me. Jij hebt geen problemen ofzo maar als je een keer een gesprek begint kom je wel los

Succes

XX, Justforlife
Een gesprek voeren heb ik zeker geen problemen mee, maar meer met het laten zien of merken dat ik haar leuk vind.
Begin dat gesprek rustig en over een normaal onderwerp wat jullie beiden boeit (zodat jij tijdens het vertellen niet in slaap valt en zij niet wegloopt) en bouw het steeds verderop op en maak dan in stapjes duidelijk dat je haar echt leuk vind. Dat hoeft dus niet zo van:,, Hey … ik vind je leuk!" Maar dat vertel je pas na een tijdje.
Ik ga in een andere stad naar school en zij woont daar, ongeveer een uur fietsen. Zij woont op de weg naar polderweg, we fietsen dan samen tot haar huis, maar dan ga ik naar huis en zij naar binnen. Ook gaan we soms met een paar vrienden na school bij haar zitten (dit zijn 3 meisjes(waaronder zij) en 2 jongens(eentje is niet geïnterreseerd in meisjes en het meisjes waar ik het over heb is sowieso niet geïnterreseerd in hem) (andere ben ik)) Alleen moeten we vaak al snel weg, omdat we moeten werken etc. Ik moet wel zeggen dat ik met 1 van die meisjes en die andere jongen naar huis fiets, zij weten ook dat ik haar leuk vind en daarom staat er altijd veel druk op. Alvast bedenkt voor je reacties 😃
Een perfecte jongen heeft voor mij:
- een hele mooie stevige borst en buik, waar je lekker tegenaan kunt liggen.
- kort, vlot haar waar je goed je hand doorheen kunt strijken bij het zoenen en waar de zon soms zo mooi in kan schijnen
- een knap gezicht met mooie lichtblauwe of donkerbruine ogen en een knappe, charmante glimlach
- grote, warme armen waar je lekker in kunt wegdromen
- een mooie piemel (onbesneden, niet te kort, niet te lang)
- een warme nek waar je kusjes in kunt geven en stevige schouders
- een goed gevoel voor humor
- een sportief karakter en een interesse in sport
- een gevoelige kant die je troost en er voor je is
- een goede kledingsmaak
- goede zoen- en pijpkwaliteiten
- geen verslavingen aan alcohol, drugs, roken, gamen, seks of gokken
- een liefde voor muziek hebben
- een avontuurlijk karakter hebben
- alles wat gewoon de beste liefste mooiste knapste leukste coolste jongen ter wereld heeft

Ik word nu al verliefd XD
Als je die jongen gevonden hebt wil je me dan alsjeblieft vertellen waar? Ik zou die plek ook wel eens willen bezoeken
Zal het doen :P
Nee maar wat ik bedoel, een paar van die dingen hebben is al mega aantrekkelijk. Het hele pakket is zeer zeldzaam XP
Hoi Lee sin,

Ik ben JJ en ik ben 14 en een gayjongen en ik zie dat andere gay jongens je ook al goeie info hebben gegeven

@Alfa77 die beschrijving van jouw perfecte jongen zou die van mij ook wel kunnen zijn, hij mag trouwens ook wel van die mooie groene ogen hebben, je hebt t wel mooi opgeschreven en ja als je de plek zegt waar je die jongens kan vinden kom ik daar naartoe net als @justaboy29 haha

@Coolboy02 heeft je ook al goeie info gegeven dus ja wat kan ik nog toevoegen?

@Lee sin Nou als ik lees hoe je jezelf beschrijft pas jij ook wel in mijn plaatje van een leuke jongen, dus jammer voor mij dat je al andere plannen hebt. Maar ik gun je wel een leuk meisje. Ben je chinese jongen of is je naam hier zomaar leuke naam en ben je niet chinees. Ik vind chinese jongens best wel leuk namelijk. Dat beetje verlegen zijn dat je zegt dat je bent, vind ik altijd wel schattig bij jongens, ik heb dat zelf ook wel beetje. En dat niemand je mooie benen kan zien dat kan je natuurlijk wel oplossen als je keertje samen gaat zwemmen ofzo en dan een soort voetbalbroekje als zwembroek aan doet ipv zo’n lange zwemshort. Het zal me niks verbazen als je wel voetbalbroekjes hebt, want volgens mij zou je zomaar voetballer kunnen zijn met die gespierde benen, dat buikje en die kont (zoals je zelf het noemt) of doe je andere sport?

Op zich heb je er geen moeite mee om met haar te praten, want dat doe je nu ook wel op school en als jullie naar huis fietsen. Alleen als het erop aan komt haar te vertellen dat je haar wel (erg) leuk vind ben je soort van verlegen begrijp ik. Met al die anderen er bij wordt het er ook niet makkelijker op denk ik. Misschien kan je zorgen dat jullie (en dan bedoel ik haar en jou) als jullie naar haar huis fietsen beetje achterop raken bij die andere van dat groepje, zodat je even alleen met haar kan praten. Of probeer samen bij haar thuis te zijn zonder die anderen. Bijv. vraag of je je handen even bij haar thuis mag wassen omdat je die per ongeluk expres vies hebt gemaakt omdat er onderweg iets “kapot” was aan je fiets ofzo. Of zorg dat je een vliegje in je oog krijgt bij haar huis en dat zij het vliegje er dan voorzichtig uit gaat halen. Ja ik weet das een belachelijk idee, maar ik bedenk wel vaker van die onzinnige dingen als ik een crush heb op een nieuw vriendje en ik bij hem in de buurt probeer te komen. Ja dat ben ik weer he, soms ben ik ook echt te wanhopig haha. Nee weer even serieus misschien kan je haar beter vragen of ze even mee wil gaan langs een winkel omdat je daar een leuk t-shirt hebt gezien. Kan je gelijk per ongeluk je buikje laten zien. Of vind je dat typisch gay gedrag. Ok Lee sin, alleen dingen doen die goed voelen voor jou he. Je moet niet iemand anders gaan spelen dan dat je zelf bent. Nou ja zij kan dan zeggen of dat t-shirt goed staat omdat je haar dan vertelt dat je vindt dat ze goede kledingsmaak heeft en dat ze er altijd zo leuk uitziet ofzo. Complimentjes als je ze meent zijn toch altijd goed? Dat winkelen hoeft niet lang te duren omdat jullie nooit veel tijd hebben had je gezegd ivm werk toch? En zeg dan tegen dat groepje dat ze vast door fietsen. Dan kunnen jullie met zn 2-en naar huis fietsen. Maar je kent haar beter en je kan misschien wel iets veel beters verzinnen om met haar alleen te zijn

Je kan ook gewoon zeggen dat je blij bent dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden op school en onderweg naar huis en of ze het ook leuk vind om buiten school een keertje iets leuks te gaan doen. Dan moet je zelf even bedenken wat ze leuk zou vinden bijv. zwemmen of bioscoop of gewoon ijsje eten of hamburger of samen schoolproject doen bij jou of haar thuis. Nou ja je weet vast wel beter dan mij wat ze leuk vind. In het begin kan je als je te moeilijk vind natuurlijk nog met andere vriend of vriendin erbij dingen gaan doen, maar op een gegeven moment kan je ook alleen met haar afspreken
Dus ik zou zeggen probeer alleen met haar te zijn en dan kan je haar vragen. Dat gaat je vast wel lukken want ik ken je dan wel niet maar volgens mij ben je wel chille dude

Ik heb wel eens tegen een leuke jongen gezegd zo van: heb je dat ook wel eens dat je iemand leuk vind en dat je dan te verlegen bent om het te vertellen? En dan zeggen ze ja of nee en de volgende vraag is 9 van de 10 keer : wanneer heb jij dat dan gehad of met wie heb je dat gehad. Nou toen zei ik: nu met jou en toen moest ie lachen en begreep die wel wat ik bedoelde. Volgens mij vinden meisjes dat ook best wel cute en dan weet ze ook gelijk dat je het een klein beetje moeilijk vind in het begin. Ja en dan gaat de rest vanzelf….toch?

En ja hoe weet je dat ze je leuk vind, nou dan zal ik zeggen wat ik dan doe als ik een jongen leuk vind, uh nou dan wil ik bij die jongen zijn en ik kijk in zn ogen maar ook weer niet te lang want dan wordt het soms ongemakkelijk, dus dan kijk ik even niet, maar dan weer wel en ik lach om dingen die die zegt maar niet overdreven natuurlijk en ik wil m liefst wel aanraken maar dat durf ik in begin dan weer niet, want t moet ook niet raar overkomen. Soms doe ik dan van die klunzige dingen dat die jongen er gewoon om moet lachen en dat ie het cute vind. En ik geef hem complimentjes door iets leuks over hem of zn kleren te zeggen. Of ik zeg je ruikt zo lekker wat is dat voor luchtje en dan ga ik met mn hoofd dicht bij hem om te ruiken. Ik heb ook wel eens gezegd van dat ik zn haar mooi vind en dat ik mijn haar misschien ook wel keertje anders zou willen en dan vraag ik doe jij eens alsof je kapper bent en doe mn haar eens zoals jij het leuk zou vinden. En dan gaat die misschien met zn handen door mn haar. Natuurlijk accepteer ik ook complimentjes van hem. Eerste keer een arm om hem heen doen of knuffel geven is vaak beetje awkward vind ik, nou ja dat denk ik dat dat awkward (hoe schrijf je dat eigenlijk, ik vind het er zo raar uitzien, maar ik weet ff geen betere spelling) zal zijn, maar vaak gaat t toch soort van vanzelf en natuurlijk. Ja ik maak me vaak over honderdduizend dingen druk van tevoren, van als dit maar niet gebeurt en ik hoop dat dat wel gebeurt, maar ja achteraf allemaal voor niks, want dan blijkt dat je gewoon leuke klik met elkaar kan hebben. Ik heb ondertussen ook wel gemerkt dat je niet te veel moet plannen maar de dingen moet nemen zoals ze komen en dan gaat het meestal wel goed. Ik ben af en toe wel beetje chaoot of niet haha, wat vind jij? Ja joh als de eerste spanning er een beetje af is moet ik soms lachen om mijn klunzige gedrag en dan valt t van je schouders en kan je jezelf zijn (das belangrijk, je moet niet iemand spelen die je niet bent) en dan voelt t vanzelf goed en gaat het min of meer natuurlijk Dus no worries

Succes iig en misschien lees ik hier binnenkort wel dat je je eerste afspraakje met haar hebt gemaakt of hoe het gegaan is
Badge

Ik vind het zelf heel geil d at een jongens klein is en mager en met een kleine piemel 

ik ben 13 btw 

ik hou ervan om vanalles voor hem te doen ….. ook in bed

groetjes

 

Ik ik ben zelf bi en dingen die ik aantrekkelijk vind zijn jongens die niet zo stoer doen. Ik vind jongens die gewoon zichzelf zijn aantrekkelijk. Een grote afknapper als je overal heel geil doet.  (voor mij dan)Vooral lieve jongens zijn sexy!(Zoals Peeta Mellark haha) Creatieve jongens zijn ook leuk. Uiterlijk boeit me niet zo erg eigenlijk.

 

Ik hoop dat je er iets aan had!

Gr. van FluffyCat77

Reageer