Hey meiden, ik heb in het zwembad best wel vaak dat ik ongewenst aangeraakt word.
Ik heb heel vaak dat jongens "per ongeluk" mijn kont aanraken of "per ongeluk" hun hand op mijn kont leggen. Ook word ik altijd extreem aangestaard in het zwembad. Mensen staren echt recht mijn borsten in, en als ik ze dan aankijk blijven ze gewoon door staren.
Ook heb ik weleens gehad dat een jongen tijdens zijn zwembeweging vol naar mijn borsten greep. Ook sloeg een jongen een x hard op mijn kont, en toen zei die dat hij dacht dat ik iemand anders was. Een keer zou ik samen met mijn nichtje gaan zwemmen, we hadden de kaartjes al gekocht en ik stond daar te wachten toen ze me ineens opbelde dat de toch niet kon komen. Ik was er toch al dus ging ik maar alleen.
Ik stond toen in de wachtrij van een glijbaan en het was best druk en voor me stond een groepje jongens en achter me kwamen nog een paar jongens die erbij hoorden en ik stond dus midden in die groep en toen werden er eerst opmerkingen gemaakt dat ik een "kxxxxx lekker kontje" heb en dat ze me wel zouden doen.
Ik voelde me totaal ongemakkelijk en hoorde 2 jongens uit de groep 1 op 10 doen omstebeurt en toen ze hetzelfde zeiden sloeg hij op mijn kont. Hij voelde zich super stoer en toen vroeg eentje of ik hier alleen was. Ik Zei ja hoezo en toen sloeg een hij op mijn kont. Er sloegen nog een paar op mijn kont, en toen hoorde ik er eentje zeggen dat ik een kxxxxx hoer ben die alles toelaat en dat ik sws een fk hoge bodycount heb (ik was maagd). Ik hoorde ze wat fluisteren en toen pakte 2 jongens allebei een arm, en een andere jongen deed mijn string opzij en begon mij te vingeren.
Toen waren ze aan de beurt en gingen ze met veel tegelijk de glijbaan in en waren ze snel weg. Ik was heel erg geschrokken en wist niet wat ik moest doen na hun ging ik en toen ik beneden was waren ze ineens weg en heb ik ze niet meer gezien. Ik gaf dit soort dingen vroeger altijd aan bij het zwembad, maar die doen er nooit wat mee en daar ben ik nu mee gestopt.
Ik vroeg me af of jullie meiden dit soort dingen ook wel eens meemaken en van de jongens of jullie dit ook weleens doen.
Bye babesss