Skip to main content

Hey meiden, ik heb in het zwembad best wel vaak dat ik ongewenst aangeraakt word.

Ik heb heel vaak dat jongens "per ongeluk" mijn kont aanraken of "per ongeluk" hun hand op mijn kont leggen. Ook word ik altijd extreem aangestaard in het zwembad. Mensen staren echt recht mijn borsten in, en als ik ze dan aankijk blijven ze gewoon door staren.

Ook heb ik weleens gehad dat een jongen tijdens zijn zwembeweging vol naar mijn borsten greep. Ook sloeg een jongen een x hard op mijn kont, en toen zei die dat hij dacht dat ik iemand anders was. Een keer zou ik samen met mijn nichtje gaan zwemmen, we hadden de kaartjes al gekocht en ik stond daar te wachten toen ze me ineens opbelde dat de toch niet kon komen. Ik was er toch al dus ging ik maar alleen.

Ik stond toen in de wachtrij van een glijbaan en het was best druk en voor me stond een groepje jongens en achter me kwamen nog een paar jongens die erbij hoorden en ik stond dus midden in die groep en toen werden er eerst opmerkingen gemaakt dat ik een "kxxxxx lekker kontje" heb en dat ze me wel zouden doen.

Ik voelde me totaal ongemakkelijk en hoorde 2 jongens uit de groep 1 op 10 doen omstebeurt en toen ze hetzelfde zeiden sloeg hij op mijn kont. Hij voelde zich super stoer en toen vroeg eentje of ik hier alleen was. Ik Zei ja hoezo en toen sloeg een hij op mijn kont. Er sloegen nog een paar op mijn kont, en toen hoorde ik er eentje zeggen dat ik een kxxxxx hoer ben die alles toelaat en dat ik sws een fk hoge bodycount heb (ik was maagd). Ik hoorde ze wat fluisteren en toen pakte 2 jongens allebei een arm, en een andere jongen deed mijn string opzij en begon mij te vingeren.

Toen waren ze aan de beurt en gingen ze met veel tegelijk de glijbaan in en waren ze snel weg. Ik was heel erg geschrokken en wist niet wat ik moest doen na hun ging ik en toen ik beneden was waren ze ineens weg en heb ik ze niet meer gezien. Ik gaf dit soort dingen vroeger altijd aan bij het zwembad, maar die doen er nooit wat mee en daar ben ik nu mee gestopt.

Ik vroeg me af of jullie meiden dit soort dingen ook wel eens meemaken en van de jongens of jullie dit ook weleens doen.

Bye babesss

Hoi @n2009 

Ben jij nou jongen of meisje?

Want op je profielpagina staat 'Jongen'

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik ben een jongen 


heyy 

ben jongen btw

het spijt me echt dat je dat hebt meegemaakt. Niemand verdient het om zo behandeld te worden. Ik weet niet echt hoe ik je kan helpen maar je mag ook gewoon nee zeggen. Want gevingerd worden door onbekende jongens in een zwembad is echt NIET oke. 

verder heb ik nooit zo iets meegemaakt en heb ook geen verstand van zulk soort dingen, dus ik kan je geen tips geven ofzo. Maar het spijt me echt dat je dit hebt moeten meemaken :(

misschien met je ouders/vriendinnen erover praten?

 

groetjes, 

jslr


Ik zou sowieso in het vervolg naar een medewerker toegaan, zodat ze die jongens een zwembad verbod kunnen opleggen. En als het je blijft achtervolgen zou ik zeker hulp zoeken bij ouders, een vertouwenspersoon of Psycholoog!

 

En probeer, hoe moeilijk misschien ook, van je af te bijten, al gooi je daarmee soms ook olie op het vuur. Het hangt eigenlijk volledig van de situatie af.

Sorrydat ik niet beter advies kan geven, maar hopelijk heb je hier toch wat aan!

 

Groetjes xxx


@Wees Jezelf Bij Noah heyy sorry was een foutje ik heb het aangepast!!


Heyyy, ben een beetje laat, maar dit is echt niet ok. Als je die jongens ooit nog eens tegenkomt, probeer informatie te krijgen over hun.
Meld dit zeker bij iemand, desnoods de politie. Indien er camera’s zouden hangen, zou dat wel handig zijn om de jongens te identificeren.

Het spijt me dat je dat hebt meegemaakt.

 

Veel geluk,

Ik.


Ik ben een jongen en heb dit ook wel eens meegemaakt alleen ben ik niet gevingerd, maar wel op het moment dat ik van de glijbaan afging er een paar oudere jongens mijn zwembroek naar beneden trokken om dan achteraf te zeggen dat je zo veel sneller naar beneden suist, wat eigenlijk ook waar is. En in het bubbelbad word ik constant door wat oudere mensen zowel mannen jonge jongens als vrouwen  en jongere meisjes in mijn piemel gepakt en dan niet een keer maar meerdere keren, als ik er wat van zei antwoorden ze dat ik het wel lekker vindt omdat ik een stijve heb maar dat is niet zo, en vaak als ik dan met een stijve daar zo zit pakken zij mijn hand en brengen zij die naar hun pik of kut zodat ik hun ding bevoel. Heb dit aangegeven bij de badmeester maar die halen alleen hun schouders op en wimpelen het af alsof het normaal is en dat ik anders maar niet moet gaan zwemmen. 


Yael, geef dit aan aan iemand (niet de badmeester). Desnoods de politie. Dit is NIET oke wat er met jouw gebeurd.


Reageer