Vraag

aanranding of niet?

  • 20 September 2021
  • 5 reacties
  • 556 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii ik weer, er is een jongen waar ik een al een tijdje met mijn vriendengroep mee omgaan en hij is 18 en wij 12

Laatst zij ik iets doms en toen kwam hij qchter me aan tackelde me en raakte me buik aan. Ik weet niet of het express ging maar ik voelde me er niet oke bij dus vertelde ik het aan iemand. Diegene vertelde het tegen mensen waarvan die jongen niet goed mee om kan gaan. Vandaag hadden ze dus ruzie over mij. Die jongen ontkent alles btw. Ik wil niet dat m,n moeder erachter komt maar het zit er wel aan te komen. HELPPPP


5 reacties

Uh ik persoonlijk denk dat het geen aanrading is, maar dat betekent niet dat hij dat mag/kan doen. Je zou het met je mentor over kunnen hebben of met de jongen gaan praten.

Reputatie 6
Badge +7

Nee, een aanraking is geen aanranding. 

Aanranden is sexueel aanraken. 

Reputatie 1
Badge

Nee, een aanraking is geen aanranding. 

Aanranden is sexueel aanraken. 

Sorry ik bedoelde aanraking

Reputatie 1
Badge

Uh ik persoonlijk denk dat het geen aanrading is, maar dat betekent niet dat hij dat mag/kan doen. Je zou het met je mentor over kunnen hebben of met de jongen gaan praten.

Oke dankjewel voor de tip maar hij ontkent het zelf dusja

Reputatie 1
Badge

Sorry jongens ik dacht dat aanranding aanraking was zonder dat je het wilt ik heb het verkeerd begrepen. Update= er is tot nu toe niks meer gebeurt en heb hem ook niet meer gezien dus dat is helemaal toppie

Reageer