Vraag

Aanranding of niet?


Reputatie 2
Badge +3

Haii,

 

Ik heb dus 2 dagen terug afgesproken met een vriendin alleen die had nog een gesprek dus was ik aan t chillen met een paar anderen totdat zij klaar was.

 

Toen ik ging chillen met een jongen (die wel eens wat viezer doet dan de normale jongens) Gingen we naar een hut in de buurt en omdat niemand ons kon zien begon hij me aan te raken!

Ik schrok heel erg en drukte hem weg maar het boeide hem niks hij knuffelde mij (dat mag niet eens in de periode) en zorgde ervoor dat hij zijn hand op mijn borsten kon leggen! Ik drukte hem opnieuw weg maar hij ging maar door op gegeven moment knuffelde hij me zo dat hij met zijn geslachtsdeel tegen de mijne kwam ik vond dit niet fijn en ik schopte hem met mijn skeelers voor zijn schenen toen hield hij even op..

 

Maar naar 10 min. ging hij weer! Hij probeerde mij weer zo aan te raken en hij probeerde me te zoenen!!  Toen ik dit aan die vriendin vertelde geloofde ze me eerst niet.. Totdat we samen met een paar anderen weer naar dat hutje gingen toen begon hij mijn vriendin aan te raken! (Zij heeft verkering met hem gehad en vond het dus niet erg) Ik wou hem tegenhouden maar mijn vriendin zei dat het goed was….. 

De vragen bleven bij mij maar komen: Het is toch niet goed? Wat als hij ons wat aan doet?

 

(Sindsdien ben ik ook een beetje bang voor hem geworden:grimacing:)

 

Is dit een aanranding? En wat kan ik hier mee doen?

 

 

Xxx

 

 


14 reacties

Ja dit is zeker aanranding. Je kan je ouders om hulp vragen of misschien aangiften doen. Ik weet zelf niet zo goed wat je kan doen maar hopelijk help dit je een beetje

Hoi

 

Zoals Anoniem001 zei, valt dit onder aanranding. Deze jongen heeft jouw grenzen niet gerespecteerd, en ging zelfs door na enkele duidelijke tekenen dat jij zijn gedrag niet fijn vond. Ik kan me voorstellen dat je nu vrij bang bent geworden voor deze jongen. 

 

Bespreek dit voorval gerust met iemand die je vertrouwt. Samen zouden jullie kunnen nagaan wat er eventueel aan de situatie gedaan zou kunnen worden. Zitten jullie op dezelfde school? Dan zou ook school kunnen ingrijpen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

Haiii @Kenshin 

 

Bedankt voor je berichtje hier kan ik zeker wel wat mee! :heart:

(Nee we zitten gelukkig niet bij elkaar op school)

Reputatie 2
Badge +3

Hoiii @Anoniem001 

 

Dat is het probleem ik durf het mn ouders niet te vertellen ik ben bang dat ik straks niet eens meer naar buiten mag of dat ze heel boos worden!:disappointed_relieved:

 

Ook als jullie niet op dezelfde school zitten, zou het geen kwaad kunnen om naar bv. een vertrouwensdocent toe te gaan. School zou je namelijk kunnen steunen, en eventueel begeleiden als je graag verdere stappen onderneemt. 

 

Het zou me sterk verbazen, moesten je ouders boos worden. De aanranding overkwam je namelijk; jij hebt niets verkeerds gedaan. Ik kan me vrijwel enkel voorstellen dat je ouders je zullen steunen. Ook als ze beschermend reageren, geloof ik dat ze je vroeg of laat toch weer naar buiten zullen laten gaan, al is het in hetgezelschap van bv. een goede vriendin. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +3

haii allemaal,

 

ik heb het mijn ouders duidelijk gemaakt wat er is gebeurt!

Ze hebben me een paar vragen gesteld en de ouders en mn vriendin zijn toen bij ons gekomen!

Mn vriendin zei dat ze dit heel erg vond en zei wist niet hoe ze het moest vertellen aan haar ouders daarom waren ze hier in de hoop dat we er samen uit konden komen en dat is gelukt!

We gaan wss aangifte doen en daarna kijken wat er gebeurt..

 

Ik hou jullie op de hoogte!!:heart:

 

Xxx

Heel goed van je, dat je je ouders ingelicht hebt :slight_smile:  Ben je tevreden met hun reactie? In ieder geval goed dat jullie aangifte gaan doen, en dat je omgeving je hierbij kan steunen. 

 

Gr. Kenshin

Hi Mandy.xx,

 

wat een kneus die jongen en wat vervelend voor jou dat hij zijn handen niet thuis kon houden.

Ik snap dat jongens in de puberteit soms een beetje opgewonden kunnen raken, maar zo over jouw grens gaan hoort zeker niet.

 

Goed dat je er over hebt kunnen praten en dat er een oplossing komt.

 

ik schopte hem met mijn skeelers voor zijn schenen toen hield hij even op..

 

cool, goed van jou, wie niet horen wil moet maar voelen

ik zou de volgende keer iets hoger mikken

daar vraagt ie zelf om

 

Sterkte met alles.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +3

 

 

 

cool, goed van jou, wie niet horen wil moet maar voelen

ik zou de volgende keer iets hoger mikken

daar vraagt ie zelf om

 

Ja dat zei Mijn vader ook maar ik kon niks hij had me zo stevig vast toen waren zijn schenen de enige uitweg!

 

Xxx

 

Reputatie 2
Badge +3

Haii @Kenshin 

 

Ja ik ben wel tevreden met hun reactie (mijn moeder zei dat ze heeft gehuild) Alleen er is wel een klein ding want mijn ouders keken op mijn laptop (daar doe ik dit op btw) En ik had de KT toen nog open staan mn moeder heeft deze topic gelezen en haalde me naar beneden ik had eerst geen idee waar het over ging totdat mijn moeder zei:

Wat is er gebeurt bij de hut?

 

Toen schrok ik en wist ik dat hun wisten dat ik op deze site zit gelukkig vonden ze dat niet erg ze vonden het juist goed dat ik dit deel met jullie! Ik ben blij dat ze mijn laptop hebben geopend want ik had geen idee hoe ik het moest vertellen..

Zoals ik zei hebben we mijn vriendin en haar ouders opgehaald en hebben we het erover gehad!

Nu ben ik bezig met school en zijn mijn ouders bezig met hun werk ze komen straks thuis en dan weet ik wat we prs wat we gaan doen! WE LATEN HEM NIET VRIJ RONDLOPEN! zei ik tegen mn ouders want ik en mijn ouders willen dit niet nog een x meemaken en we willen ook niet dat dit anderen overkomt!

 

Ik laat jullie weten wat we gaan doen!:kissing_heart:

 

Xxx

Hi Mandy.xx,

 

wat een rotjoch, om jou zo beet te houden

maar jij hebt het goed gedaan 

 

hopelijk kun je dit over een tijdje helemaal achter je laten

 

skates zijn wel cool, maar soms ook gevaarlijk :thinking:

pas je wel op?

ik moet namelijk strakjes voor een echo naar het ziekenhuis

niet dat ze denken dat ik zwanger ben hoor haha (ben een jongen), alleen mijn enkel is dik, niet mijn buik. Ze gaan kijken of mijn enkelbanden nog heel zijn….. ik was gisteren over ‘niks’ gevallen en zit nu met m'n voet omhoog

 

Groetjes,

M&M's

oh nog ff een aanvulling:

 

goed dat je het er met je ouders over hebt gehad en dat ze je willen helpen.

Ach ja, KT is er om te helpen en je ouders snappen dat ook gelukkig. Goed dat ze er zo op reageren.

 

Succes en ik lees het wel als er weer nieuws is.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +3

Hoiiii @M en Ms 

 

Awhhh sterkte laat je weten hoe t is gegaan?:v_tone2:

En ja ik zou goed oppassen met skeeleren!:thumbsup_tone2:

 

Xxx

Goed dat je ouders fijn gereageerd hebben. Dat je moeder huilde, snap ik wel. Moest mijn kind misbruikt worden, zou ik daar ook erg verdrietig, zelfs razend, van worden. Verder hebben je ouders dit topic gevonden, maar hadden ze er alle begrip voor. Ok, mooi. 

 

Top, dat jullie die jongen er niet mee weg zullen laten komen. 

 

Oei, beterschap met die voet, M en Ms :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reageer