Vraag

aanranding of niet?

  • 17 April 2020
  • 6 reacties
  • 448 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en er is vandaag iets gebeurt. Ik was aan het afspreken met wat vrienden waarvan ik er eentje niet kende. We waren rustig een het praten en over slootjes aan het springen in weilanden. Ik had drank bij me. Niet voor mezelf maar voor de anderen. De jongen die ik niet ken noem ik ff jan. Jan had best veel drank op. Hij was aangeschoten. Uit het niet sloeg hij op mijn kont. Zonder enige toestemming. Is dit aanranding en zo ja wat kan ik doen. Ik ben er kapot van.

 


6 reacties

Hallo Gerdja :)

Het is inderdaad aanranding als jij het niet wilt, hoe oud is '’Jan'’ trouwens? Je kunt aangifte doen bij de politie.

-TheMightySlayer <33333

Badge

Jan is 15 of 16. Ik weet dit niet zeker. Ik durf dit niet tegen mijn ouders te vertellen ofzo. En jan en ik hebben gezamelijke vrienden dus ik ben bang dat ze me haten als ik aangifte doe.

Hallo Gerdja :)

Het is inderdaad aanranding als jij het niet wilt, hoe oud is '’Jan'’ trouwens? Je kunt aangifte doen bij de politie.

-TheMightySlayer <33333

Hey @TheMightySlayer  en @Gerdja 

Ik  weet niet zeker of de politie het serieus zou nemen. Kijk, heel veel jongens doen dat ongevraagd bij meisjes (niet dat dat goed is ofz, maar t gebeurt wel vaak). Je zou aangifte kunnen doen maar ik denk niet dat 'jan' daarvoor vervolgt wordt. 

Ik denk dat als je er  echt mee dwars zit een gesprek met de KT te houden of met je ouders erover te hebben. En zeg de volgende keer tegen jan dat je hier niet van gediend bent. Hij moet zich aan jouw grenzen houden en met zn tengels van je afblijven.

Hallo AnoniempjeXx2000 :)

Geen idee wat deze opmerking toevoegd aan het gesprek aangezien Gerdja vast wel weet dat je 1.5 meter afstand moet houden.

Hallo Gerdja :)

Waarom ga je eigenlijk om met 15-16 jarigen want kun je niet beter omgaan met kinderen van jou leeftijd. 

-TheMightySlayer

Ik zou als je het echt erg vind gewoon aangifte doen. Maar je kan beter een goed gesprek met hem voeren en zeggen dat je dat niet wil. En je houden aan NIX18. Als je alcohol op hebt kan je je raar gedragen

Badge

Dankjewel voor jullie reacties. Ik denk dat ik het laat want ik wil geen gezeik meer hebben. Ik heb hem gezegd dat dit absoluut niet oke is en dat hij hiermee moet kappen. Ik hoop dat het zo goed komt.

Reageer