aangerand ortho

  • 11 January 2021
  • 6 reacties
  • 615 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy

Ik heb een tijdje geleden iets over mijn ortho geplaatst. Lees dat maar ff terug. (Het is een man van 55)

Nu ben ik meerdere keren weer naar een afspraak geweest waar ik me gewoon heel akwerd en onveilig bij voelde. Mijn beste vriendinnen weten dit, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld… 

Ik durf het echt niet. Ik weet dat ik aan de bel moet trekken anders blijf ik mij angstig voelen. Ook heb ik al een keer een afspraak uit mijn moeders agenda gewist zodat ze het vergat. Mijn ouders hebben geld betaald voor de beugel en straks denken ze dat ik lieg.

Maar nu, ik heb dus volgende week weer een afspraak en ik vind het echt doodeng om er weer heen te moeten. Hebben jullie plzzz tips hoe ik dit moet vertellen??? Ik sta echt te trillen bij het idee al. Alvast heel erg bedankt!

Liefs


6 reacties

Reputatie 1
Badge

@x038x  door wie dan jonge of meisje ?

 

Reputatie 1
Badge

@x038x  door wie dan jonge of meisje ?

 

Een man van 55

Reputatie 1
Badge

@x038x  en jij bent ?

 

Aangezien je je niet veilig voelt mag je desondanks een ouder mee naar binnen meenemen. Dit gaat om je veiligheid dan kunnen ze proberen om corona in de strijd te gooien maar hier heb je recht op. Daarbij is het misschien een idee om het op te schrijven en het in de buurt van je ouders neer te leggen als je het echt niet kan vertellen? 

Reputatie 1
Badge

@x038x  en jij bent ?

 

Een meisje. Als je in het andere bericht kijkt zie je dat ik schrijf dat hij aan mijn borsten zit

Reputatie 1
Badge

Aangezien je je niet veilig voelt mag je desondanks een ouder mee naar binnen meenemen. Dit gaat om je veiligheid dan kunnen ze proberen om corona in de strijd te gooien maar hier heb je recht op. Daarbij is het misschien een idee om het op te schrijven en het in de buurt van je ouders neer te leggen als je het echt niet kan vertellen? 

Tnxx voor het idee!!

Reageer