Skip to main content

Hoii ik ben een jongen (13) en gisteren was ik met een vriendin(15) op de skatebaan en zij heeft wel vaker dat ze me perongeluk aanraakt ofzo en ze is ooit tijdens t skaten op me gevallen en heeft men lul gevoeld . En sinds kort denk ik dat ze verliefd op me is, we waren nog nooit met zen 2en alleen geweest en gisteren begon ze hele gekke aanrakingen en opmerkingen te maken, zoals dat als ik ouder was ze me allang had geneukt, en toen zei ik van ja t is maar 2 jaar(zonder bedoelingen) en toen zei ze ja en begon ze me te tongzoenen en stak ze haar hand in men broek en toen duwde ik haar van me af en zei ze waarom doe je dit en ik zie van ja dit is niet wat ik bedoelde en toen zei ze i dont care (details afwijkend van de vraag verwijderd door De Kindertelefoon) en nu ben ik ontmaagd denkt zij dat ik een relatie wil en dit meer doen en t was niet veilig . Enige tips voor deze situatie 

Wel, als je geen relatie met haar wilt, vertel haar dan om te stoppen. Als ze niet luistert, vertel het dan bijvoorbeeld aan je ouders, of bel de kindertelefoon, om een oplossing te zoeken.

-AnoniemWasTaken


Reageer