Vraag

Aangerand door 2 vriendinnen

  • 10 March 2021
  • 8 reacties
  • 1637 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben nieuw hier.

ik ben een jongen van 16 jaar en was tot een paar dagen geleden nog maagd (wat ik wou).

ik heb een probleem en wil jullie mening hierover horen

 

Ik was een paar dagen geleden buiten met 1 vriend en 2 vriendinnen van mij die jongen moest uiteindelijk gaan dus bleef ik met die 2 meiden achter. de 2 meiden begonnen rare vragen te stellen en werd daar heel ongemakkelijk van dus stond op het punt om weg te gaan. totdat 1 iemand mij bij men penis greep en men broek uit trok de 2 meiden begonnen me te pijpen, zoenen en lieten me nog meer dingen doen wat ik niet wou. ik kon wel loskomen maar dan had ik hun pijn gedaan en dat wou ik niet.

uiteindelijk waren ze klaar en gingen ze naar huis terwijl er niks gebeurd was.

 

wat moet ik deon!?


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Als je het erg en naar vind zou ik het aan mijn ouders zeggen . Of en ander volwassen  die je kan vertrouwen.  Die weeten wel wat je moet doen

Reputatie 3
Badge +3

Je kunt ook naar de politie gaan, maar de vraag is of je dat niet te erg vindt. 

als jij je niet verzet hebt dan kan de politie weinig tegen die meiden doen. je kan het wel tegen hun of hun ouders zeggen. of tegen je eigen natuurlijk

Badge

Ik zou zeggen als je een van die meiden toch aantrekkelijk vond, pak nu je kans

 

Reputatie 3
Badge +3

Geef aan dat je dit niet fijn vond praat er met iemand over die je vertrouwt maar doe er iets

De groeten

Wij kennen de context niet echt, dus moeten wij er maar van uitgaan dat jouw versie van het verhaal de waarheid is.

Seks hebben tegen je zin in is verkrachting, dus je zou hier inderdaad mee naar de politie kunnen gaan.
Misschien is het makkelijker om dit eerst met je ouders te bespreken.
De meesten bespreken dit het liefst niet met hun ouders, maar er zijn weinig mensen die jou zo goed zullen steunen als jouw ouders.

Ik wil wel even een andere kant van het verhaal behandelen.
Seks hebben met iemand zonder duidelijke toestemming is niet verstandig.
Wel is het mogelijk dat zij dachten dat je wel seks zou willen hebben.
Daarom zou het fijn zijn als je ons iets meer informatie daarover zou kunnen geven.
Wij weten nu wat er gedaan  is, maar niet wat er gezegd is.

Het is sowieso fijn om dit met iemand te kunnen bespreken.
Dat kun je sowieso hier op het forum doen, maar misschien kun je dit ook met een goede vriend(in) bespreken.

Zoals je al merkt aan het bericht van Anoniempje9012, is er het stereotype dat jongens/mannen vrijwel altijd seks willen hebben.
Probeer dus duidelijk te maken wat jij er destijds van dacht als je het er met iemand over hebt.

Reputatie 1
Badge +1

 

ga naar de politie of praat er met iemand over

als jij je niet verzet hebt dan kan de politie weinig tegen die meiden doen. je kan het wel tegen hun of hun ouders zeggen. of tegen je eigen natuurlijk

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt nu nog wel, maar de overheid is bezig om alle onvrijwillige seks strafbaar te maken als verkrachting. Voor correcte informatie verwijzen we je naar (https://amp.nos.nl/artikel/2355344-alle-onvrijwillige-seks-wordt-strafbaar-als-verkrachting.html).

Reageer