Hoi,
Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik wil een verhaal vertellen waar ik nog steeds mee zit, maar ik heb dit nog nooit tegen iemand gezegd.
Ik ging in de vierde naar Berlijn met school. Dat waren echt super dagen. Ik had tegen een jongen voor de reis al verteld dat ik gevoelens voor hem had. Ik had het gezegd, omdat hij mijn beste vriend was en ik onze vriendschap niet wilde verpesten. En ik wilde er niks mee, door privé problemen. Hij pakte het goed op.
Op een gegeven moment waren we s´avonds bij de Mc Donalds geweest . Onder de tafel pakte hij mijn hand vast, maar als andere keken liet hij los. Alsof hij bang was dat andere ons zouden zien. Op de terugweg van Berlijn terug naar school was s´nachts. ik zou eerst naast een vriendin van mij gaan zitten, maar ineens kwam die jongen naast mij zitten. Toen de lampen uitgingen in de bus trok hij me naar hem toe, ik leunde dus tegen hem aan. Ik durfde helemaal niks meer, ik bevroor volgens mij. Hij begon steeds verder te gaan. Me zoenen, mijn hele lichaam aanraken. en dat gewoon in de bus! Ik draaide vaak mijn hoofd weg, maar dan duwde hij mijn hoofd weer richting hem. Ik kreeg tranen in mijn ogen. ik voelde me klem zitten. Ook al voelt het nu wel alsof het mijn eigen schuld.
Ik voel vaak zijn handen nog over mijn lichaam gaan. Als iemand anders alleen al een hand op mijn schouder legt denk ik eraan terug. Ik weet niet wat ik ermee moet doen, want blijkbaar ben ik niet heel duidelijk geweest, dus kan ik het hem aan de ene kant niet kwalijk nemen, ook al wist hij dat ik niks met hem wilde. Moet ik dit tegen iemand vertellen? of voor mezelf houden.