aangeraakt

  • 14 June 2019
  • 4 reacties
  • 956 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, Ik ben een meisje van 13 en ik zit in de 1e klas. Ik heb een goede vriend (geen vriendje) die vaak naast me zit in de klas alleen hij raakt me vaak aan. Hij streelt over me been of hij slaat op me kont. Kinderen zeggen dat ik het tegen iemand moet zeggen. maar ik wil geen ruzie want het is een goede vriend dus ik weet niet wat ik moet doen

4 reacties

Je moet het zeggen. Als jij dit als niett prettig ervaart moet je er gewoon wat van zeggen. Dit kan eerst tegen die vriend (misschien denkt hij wel dat je het leuk vind) maar het gedrag dat hij vertoont is gewoon onacceptabel en daar moet gewoon wat aan gedaan worden
Heyy,

Ik ben het met @Awesomemeisje eens, je moet het echt duidelijk maken dat je het niet fijn vindt. Als hij echt een vriend is, accepteert hij het en doet hij er wat aan.
Heyy

Dit is natuurlijk niet normaal. Het kan natuurlijk zijn dat hij jou leuk vind, maar op de verkeerde manier uitpakt. Ik zal het er eerst met hem over hebben. Stopt hij niet? Overleg het dan met bijvoorbeeld je ouders of mentor
Hii,

Ik zou het eerst tegen hem zeggen, dat je het niet fijn vind. En als dat niet helpt zal ik het mischien wel tegen een leraar ofzo zeggen want als jij dit niet chill vind.

Succes!

Liefs,
Lise

Reageer