Vraag

Aandacht Grote Borsten

  • 14 October 2020
  • 7 reacties
  • 1201 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb hele mooie grote borsten en jongens uit mijn klas vinden dat ook en staren soms naar mijn borsten. Als ik thuis kom trek ik soms mijn shirt uit en denk ik na over die jongens want ze zijn echt heel knap. Wat moet ik doen?


7 reacties

Ervan genieten. Ze vinden je botsten mooi. Miss een van die boys fixen en lekker leven 

Badge

Ik zou altijd voorzichtig blijven, maar als je een van die jongens ziet zitten en hij jouw ook waarom zou je er dan niet voor gaan? Nou ja in ieder geval suc6! En geniet ervan. Ze moeten wel altijd toestemming krijgen hè! Voordat ze iets bij je gaan doen..

Ik zou je er niet al te druk om maken. Als jij die jongen ook leuk vind dat kan je verkering vragen. Let wel op dat het hem niet alleen draait om je borsten want dan kan je het beter niet doen.

Badge

duw hem in hun gezicht 

of ga met hun snappen en fix ze

 

Reputatie 3
Badge +2

ik was de eerste ongesteld van de meisjes en een vriend van mij die kwam het eerste klaar van de klas maar dat weet ik noiet hoor dus. ik was ook de eerste van de meisjes die borsten kreeg. want we zien elkaar altijd naakt onder de doche bij gym. maar een vriendin van mij had als eerste schaamhaar bij haar kut zag ik.  en volgens mij een andere vriendin van mij had de grootste kut van de klas en een jongen de grootste lul van de klas (stijf) want de jongens en de meisjes doche samen bij ons vroeger in groep 8 maar sinds groep 3 moet je naakt doche bij ons op school.

groetjes van lisa

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel voor het reageren Lisa😚 Wij douchen alleen naakt bij de meisjes samen en ik blijk ook de grootste borsten te hebben.  Dankjewel voor het reageren. Groetjes Maud

Reputatie 3
Badge +2

Als je nog meer informatie nodig heb dan reageer ik wel even

Reageer