Skip to main content

Ik chat op chat site ….. Vaak word gezegd dat ze in Spanje Frankrijk en Italië Op een naakt camping of strand zijn geweest    Hé jongens ik vroeg me af wanneer jullie naturistisch/nudistisch zijn. Ben ja alleen op vakantie bloot  of ook thuis als het kan. En ben je dan ook bloot als je familie er is. Als je bijvoorbeeld uit school komt gaan dan gelijk al je kleren uit en slaap je ook naakt en zo ja het hele jaar? En gaan jullie ook wel een naar een sauna of wellness. Kunnen jullie er wet over vetellen .

Dat vraag ik me eigenlijk af Dankjewel  

naam van chatsite verwijderd; geef geen contactgegevens ook geen socials en dergelijke. de Kindertelefoon

@Anoniemmmmm_2024  ik ben een zowat geboren naturist/nudist. Ik ben thuis altijd naakt(nu dus ook) ik slaap het hele jaar naakt. Ik ben samen met m’n broertje naakt m’n oudere broer en ouders minder vaak. Als m’n opa’s en oma’s hier thuis zijn ben ik ook gewoon naakt ook bij een paar ooms en tantes ben ik naakt (niet allemaal dus). Ook als ik bij opa’s en oma’s ben ben ik naakt. Wij gaan ook elke zomer naar naturistencampings en naaktstranden en ook vaak naar een wellness.  Als je meer wilt weten lees ik het wel

Ik slaap alleen naakt en soms als mijn ouders weg zijn

Het lijkt me heel bijzonder om naakt te kunnen Ik ben 12 en best wat te jongen om onder vrienden of familie naakt Dankjewel om zo open te zijn Groetjes

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.

Mijn moeder en ik zijn allebei nudist dus wanneer ik thuis kom is zij al naakt en dan ga ik ook naakt. En wij gaan jaarlijks naar naaktcampings en stranden het is wel lachen

Ik ben wel elke jaar met mijn gescheiden pa in Zuid Frankrijk Cap D’adge.  Zijn heel veel nudisten campings daar. Er is op die route een aantal dorpjes waar je gewoon vrij naakt kan rondlopen ook in de lokale  supermarkten daar bijvoorbeeld.  Heel grappig is als je bij de drogisterij binnenloopt  in de blote kont alleen slippers of een tshirtje voor condooms bijvoorbeeld .. vraag die goeie man  hoe oud  ik ben  zeg ik  eerlijk 14j ...hij weer zo te zien raad ik je een maatje groter te nemen op zijn Frans  ..tu as un penis grande de L'homme adulte🤭

Ik ben in de zomer thuis super vaak bloot slaapt ook zo.  Mijn zusje , broertje en stiefzus hebben mij naakt gespot.  Met die laatste heb ik af en toe seks als ze botergeil is 😂.

Je zusje , broertje en stiefzus lopen of slapen thuis nooit bloot ?

@Anoniemmmmm_2024  en wat heeft naturistisch  bloot zijn dan te maken met seks met een zogezegde botergeile stiefzus 

Reageer