Skip to main content

21 tips om masturberen lekkerder te maken !! *voor Jongens*

• February 6, 2014
  • 64 reacties
  • 1129664 Bekeken

Toon eerste bericht

64 reacties

Forum|alt.badge.img
  • May 25, 2023

Thx

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • July 22, 2023

Wat uitgebreid. Gebruik het al even en helpt. 

Treinspotter
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 17, 2023

Hoi!

Als je niet vaak genoeg getraind hebt of niet van nature een zeer buigbare ruggengraat hebt zal het heel lastig gaan worden. Uiteraard kun je wel min of meer ondersteboven klaarkomen door middel van je benen tegen bijv. de muur naast je bed (als je die hebt) aan te zetten en dan proberen tijdens het klaarkomen de top van je penis richting je mondopening te richten en dan proberen je sperma in je mond op te vangen. Dit lijkt me wel een bewerkelijke methode, maar goed, je kunt het proberen natuurlijk.

Als je jezelf wilt kunnen pijpen denk ik dat je heel intensief moet gaan sporten. Een sport waar je je rug veel voor moet kunnen buigen, ik weet er geen om eerlijk te zijn. Maar ik weet ook niet of dit nog echt valt goed te zetten eer je al zowat bent uitgegroeid. Dat moet je dan echt vanaf je jeugd al hebben gedaan.

Groeten
- Lol

Je kan dan ook gaan oefenen met stretchen.

• August 18, 2023

Aftrekken met een dildo in je kont is ook heerlijk! (hetero) 

Forum|alt.badge.img+1

Nog iemand die dit nuttig vind ?

Zeker

Forum|alt.badge.img

Ja klopt ook al bij dat forum van dat je jezelf kan pijpen

Hoe tf zou ik dat moeten down

Forum|alt.badge.img

In het bos is tering lekker

Forum|alt.badge.img

ik heb ook nog een facking lekkere je pakt een knufel doe hemop je ballen en ga heen en weer je komt altijd klaar tis hetzelfde als je wordt gepijpt

Dat is dierenmishandeling.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Hoe is dat dierenmishandeling als ik vragen mag? Een knuffel is geen echt dier :)

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 14, 2025

Wow ik zie hier net dat dit topic 1.1 miljoen keer bekeken is! Wat bizar 🤯😱

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 15, 2025

@Wolf ik snap het ook niet hoor.

Soms zeggen mensen rare dingen. Dit zijn trouwens veel tips…

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 15, 2025

@Arclight22  dit topic is een handige om als post te plaatsen als  jongens vragen hoe "aftrekken" en masturberen leuker of spannender kan. Dan zet ik de link er altijd in. Het wordt inderdaad heel vaak gevraagd én bekeken.  Achja het hoort ook bij het leven 😉

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 15, 2025

@Arclight22 ​@Tover01 , is dat niet een record op het forum? 1.1 miljoen, dat moet het haast zijn. Uiteraard helpt het dat als je opzoekt 'Aftrek tips' dat die best hoog staat :)

Groetjes Lupus

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

heeft trouwens iemand een tip wat het lekkerst is als je besneden bent?!

Als je alleen bent zou je helemaal naakt kunnen gaan en dan op de bank gaan liggen of op een stoel gaan zitten en dan rukken