21 tips om masturberen lekkerder te maken !! *voor Jongens*

  • 6 February 2014
  • 59 reacties
  • 975167 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

omg dankje wel ik ga ze stuk voor stuk proberen
greetzz 😃
Kan iemand die van met het been tegen de muur veter uitleggen want ik snap hem niet
Ik doe soms een body of badpak aan en ga dar dan over heen strelen. Doe dan een condoom om of pak wat uit de wasmand.
Ik trek me eerst heel rustig af en dan beetje bij beetje sneller en fantaseer daarbij
Tip 20 heb ik juist gdn is wel leuk klaarkomen je hebt meer sperma
Tip 20 doe ik ook heel vaak. Soms ook wel dat ik dan vandaag mijn penis ga strelen enzo. En dan nog niet klaarkomen en dan een paar uur later weer. Als je dit dan een paar keer per dag doet en dan na een aantal keer, dan echt klaarkomen. Dat is heel fijn!
Even over die tip 21, kan dat ook in de les? Dat je heel de dag geen ondergoed aan heb en dan klaarkomt in de kleren.
Gr. Thomas❤
leeg bericht
@Thomas02
Je kunt wel zonder onderbroek naar school, dus gewoon bloot in je spijkerbroek. Ik heb dat wel eens gedaan toen we in onze onderbroek in een tussenuur waren gaan zwemmen en toen had ik natuurlijk geen droge onderbroek meer en heb ik me uitgekleed en alleen mijn spijkerbroek maar aangedaan. Dat voelt sws al heel anders aan je piemel, dus de kans is wel dat je (nog) vaker een stijve piemel krijgt als je rondloopt. Probeer dat eerst ff thuis in je kamer ofzo.

Als je dan je broek een beetje naar beneden doet zonder je gulp open te doen en je knoopje ook dicht laat, dan kun je je piemel zo'n beetje uit je broek halen en gaan aftrekken. Je piemel zit dan gedeeltelijk nog achter de band van je broek, dus je kunt niet je hele piemel beetpakken, maar met een paar vingers het bovenste stukje (je eikel en net je vingers onder het randje, denk ik, ligt er een beetje aan hoe groot je piemel is). Dat is volgens mij hoe je 21 doet.

Dat kan wel op school, maar dan zou ik wel een rustig plekje opzoeken en zorgen dat je piemel niet onder je t-shirt uit komt en kijk uit dat niemand je ziet en let ook ff op bewakingscamera's in de kantine of waar je het doet. Beter doe je het op de wc.
Als met je hand onder je t-shirt jezelf aftrekt moet je wel uitkijken dat je je sperma niet tegen je t-shirt aan spuit, want met zo'n natte plek rondlopen is ook niet echt fijn weet ik uit ervaring.

Veel plezier met het uitproberen.


@Anoboy,
waar staat jouw reactie, ik kan hem niet vinden of is er iets mis gegaan?


Groetjes,
M&M's
goede tips
(onbesneden) ik heb mn eigen favo manier: 1. pak je penis met je FapHand 2. draai je hand zodat er een beetje een twist in je penis komt 3. niet te strak! 4. dit geeft het gevoel van een tight vagina (strake vagina) waardoor je sneller en lekeder klaarkomt veel sucses!
@Brammm
Dankje voor de tips
Ik ga ze zeker gebruiken
Ik gebruik google translate om het voor te lezen ik ben beniewd

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon nav forumregel 9: het geven van tips die schadelijk kunnen zijn, is niet toegestaan.

Badge

Hoe krijg ik het meeste sperma uit mijn penis?

Hoe krijg ik het meeste sperma uit mijn penis?

 

probeer edging en niet elke dag masturberen

dat zijn eigenlijk de beste tips

 

mvg

waar heb je die tips vandaag gehaald

Reputatie 2
Badge +2

1

Badge +2

Wat een fijne tips @Brammm ,

Ik heb nog wel een vraagje @Brammm:

Ik kan niet zo goed klaarkomen tijdens t aftrekken.

Wat kan ik doen om toch klaar te komen tijdens t aftrekken?

Tnx voor de tips, hier ga ik zeker wat mee doen!

Liefs,

Anoniempje5006

Badge

Elkaar aftrekken… dingen in je anus stoppen… wat een schande zeg van de Kindertelefoon! Ze moeten aangeklaagd worden.

Wat een fijne tips @Brammm ,

Ik heb nog wel een vraagje @Brammm:

Ik kan niet zo goed klaarkomen tijdens t aftrekken.

Wat kan ik doen om toch klaar te komen tijdens t aftrekken?

Tnx voor de tips, hier ga ik zeker wat mee doen!

Liefs,

Anoniempje5006

Gewoon door blijven rukken. Als het wel een lekker gevoel is dan maakt het niet uit dat je niet klaarkomt. En als je heel lang doorgaat kom je mischien alsnog klaar. Probeer anders ook eens heel snel te rukken. Mischien kom je dan wel klaar. Hoe oud ben je?  Want daar kan het mischien ook aan liggen.

Reputatie 3
Badge

@emogirl69 

Kijk deze tips dan!

Dit is echt heel uitgebreid en handig, ik ga dit zeker uitproberen!

Dankjewel :kissing_closed_eyes:

Reputatie 2
Badge

@AnoniemeGebruiker oeh handig!

Boys, ik heb zojuist de geheime tip 22 gevonden.

De luiertruc: dit houdt in dat je in een luier gaat zitten (vaak vies), je komt erover klaar en likt het af, voor sommige kan dit als vies beschouwt worden, but trust me. Het is zeker goeie

Reputatie 1

Gwn rukken

just do it! ~nike

Reageer