Vraag

20 vragen vragenlijst jongens over alles

  • 15 August 2021
  • 8 reacties
  • 611 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vragenlijst voor jongens over alles een beetje zelf vul ik mijne in de comments in

 

1.hoe oud ben je?

2.hoe lang is je lul slap?

3.hoelang is je lul hard?

4.hoe snel krijg je een stijfe?

5.welke onderbroeken draag je?

6.heb je grote billen?

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken?

8. Boxer of een slip?

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat?

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was?

11. Heb je grote of kleine ballen?

12.heb je veel haar rond je lul?

13.heb je vee haar rond/tussen je billen?

14.heb je ooit een condoom om gedaan?

15.welke kleur onderbroek het liefts?

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen)

17.welke deo gebruik je?

18.kom je snel klaar?

19.kom je veel klaar?

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen

 


8 reacties

1.hoe oud ben je? 16

2.hoe lang is je lul slap? 10/11 cm

3.hoelang is je lul hard? 16 bijna 17 cm

4.hoe snel krijg je een stijfe? Heel snel 

5.welke onderbroeken draag je? Calvin klein on that ass puma 

6.heb je grote billen? Ze zijn niet klein er word gezecht dat het groot is

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken? Bijde het liefst los

8. Boxer of een slip? Boxer

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat?  van alles elkaar aftrekken truth or dare doen elkaar aanraken en expirimenteren

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was? Nee niet gedaan

11. Heb je grote of kleine ballen? Grote

12.heb je veel haar rond je lul? Best wel veel

13.heb je vee haar rond/tussen je billen? Niet weinig maar ook niet veel

14.heb je ooit een condoom om gedaan? Ja 1 keer

15.welke kleur onderbroek het liefts? Wit of blauw

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen) bijde alleen thuis naakt

17.welke deo gebruik je? Axe

18.kom je snel klaar? Best snel maar kan ook lang duren

19.kom je veel klaar? Als ik lang niet aftrek wel

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen

Reputatie 3
Badge +3

Vragenlijst voor jongens over alles een beetje zelf vul ik mijne in de comments in

 

1.hoe oud ben je? 17

2.hoe lang is je lul slap? Uhh nooit gemeten.. miss rond de 13 cm ofz?

3.hoelang is je lul hard? 18 cm

4.hoe snel krijg je een stijfe? Best snel

5.welke onderbroeken draag je? Tommy Hilfiger

6.heb je grote billen? Gemiddeld denk ik hahaha

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken? Liever strakke

8. Boxer of een slip? Boxer

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat? Helaas niet maar zou het wel willen

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was? Helaas nog niet

11. Heb je grote of kleine ballen? Tussenin

12.heb je veel haar rond je lul? Jazeker

13.heb je vee haar rond/tussen je billen? Wel wat maar niet super veel

14.heb je ooit een condoom om gedaan? Ja

15.welke kleur onderbroek het liefts? Uhh daar heb ik niet echt voorkeur in eigenlijk tbh

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen) liever naakt in m’n eigen kamer maar meestal gwn met onderbroek

17.welke deo gebruik je? Uhh axe gold nogwattes… idk 

18.kom je snel klaar? Als ik heel geil ben wel maar kan het best lang volhouden

19.kom je veel klaar? Als ik lang niet gerukt heb wel echt heel veel maar anders gwn gemiddeld

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen ik zag dat jij ook een grote lul hebt, wat vind je het geilste eraan om zo’n grote lul te hebben?

 

 

Vragenlijst voor jongens over alles een beetje zelf vul ik mijne in de comments in

 

1.hoe oud ben je? 17

2.hoe lang is je lul slap? Uhh nooit gemeten.. miss rond de 13 cm ofz?

3.hoelang is je lul hard? 18 cm

4.hoe snel krijg je een stijfe? Best snel

5.welke onderbroeken draag je? Tommy Hilfiger

6.heb je grote billen? Gemiddeld denk ik hahaha

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken? Liever strakke

8. Boxer of een slip? Boxer

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat? Helaas niet maar zou het wel willen

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was? Helaas nog niet

11. Heb je grote of kleine ballen? Tussenin

12.heb je veel haar rond je lul? Jazeker

13.heb je vee haar rond/tussen je billen? Wel wat maar niet super veel

14.heb je ooit een condoom om gedaan? Ja

15.welke kleur onderbroek het liefts? Uhh daar heb ik niet echt voorkeur in eigenlijk tbh

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen) liever naakt in m’n eigen kamer maar meestal gwn met onderbroek

17.welke deo gebruik je? Uhh axe gold nogwattes… idk 

18.kom je snel klaar? Als ik heel geil ben wel maar kan het best lang volhouden

19.kom je veel klaar? Als ik lang niet gerukt heb wel echt heel veel maar anders gwn gemiddeld

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen ik zag dat jij ook een grote lul hebt, wat vind je het geilste eraan om zo’n grote lul te hebben?

 

 

Ja ik ben blij met me lengte haha uhmm ja als ik me ondrbroek omlaag doe bij vrienden en ze zeggen jezus wat een grote lul en anders gewoon naakt rondlopen enzo heb best veel dingen😂 maar die van jou is ook niet klein wat vind jij het geilste eraan ?  En bij vraag 7 zag ik liever strak maar heb jij ook dat je lul kleiner is (slap) als je een strakke onderbroek aan doet en dan als je een losse onderbroek aan heb is die wat groter zegmaar als je je onderbroek uitdoet snapje?

Reputatie 3
Badge +3

@Jack16 hahaha niceee!😂 thx hahaha ja ik vind het wel geil dat je er zoveel mee kan met rukken en idd ook dat anderen zeggen dat hij zo groot is🙈

ja dat heb ik idd ook; als ik een strakke onderbroek aan heb valt m’n bulge wel minder op dan als ik een losse aan zou hebben idd :) maar dat vind ik wel fijn eig anders steekt m’n bulge zo uit als hij stijf is🤭

@Jack16 hahaha niceee!😂 thx hahaha ja ik vind het wel geil dat je er zoveel mee kan met rukken en idd ook dat anderen zeggen dat hij zo groot is🙈

ja dat heb ik idd ook; als ik een strakke onderbroek aan heb valt m’n bulge wel minder op dan als ik een losse aan zou hebben idd :) maar dat vind ik wel fijn eig anders steekt m’n bulge zo uit als hij stijf is🤭

Ja maar als je een stijfe krijgt in een strakke onderbroek moet ie wel echt schuin liggen anders past het niet 😂😂  maar ik bedoel zovan als je een strakke onderbroek aan heb dat je lul dan kleiner is dan normaal omdat de onderbroek tegen je lul aandrukt word die kleiner maar niet pernament moeilijk uit te leggen en als je dan de strakke onderbroek uit doet word die weer gewoon normale grote snapje ja het is een beetje lastig uit te leggen😂

Reputatie 3
Badge +3

@Jack16 hahaha niceee!😂 thx hahaha ja ik vind het wel geil dat je er zoveel mee kan met rukken en idd ook dat anderen zeggen dat hij zo groot is🙈

ja dat heb ik idd ook; als ik een strakke onderbroek aan heb valt m’n bulge wel minder op dan als ik een losse aan zou hebben idd :) maar dat vind ik wel fijn eig anders steekt m’n bulge zo uit als hij stijf is🤭

Ja maar als je een stijfe krijgt in een strakke onderbroek moet ie wel echt schuin liggen anders past het niet 😂😂  maar ik bedoel zovan als je een strakke onderbroek aan heb dat je lul dan kleiner is dan normaal omdat de onderbroek tegen je lul aandrukt word die kleiner maar niet pernament moeilijk uit te leggen en als je dan de strakke onderbroek uit doet word die weer gewoon normale grote snapje ja het is een beetje lastig uit te leggen😂

Dat is zeker waar ja hahahahah ik doe hem gwn altijd naar links als hij stijf is😅

oooo op die manier😂 ja dat heb ik ook wel idd en als ik dan weer naakt ben ofz wordt hij weer groot😅

Reputatie 7
Badge +5

1.hoe oud ben je? 12

2.hoe lang is je lul slap? 8,5 cm

3.hoelang is je lul hard? 10 cm

4.hoe snel krijg je een stijfe? Meestal niet zo snel

5.welke onderbroeken draag je?weide boxers strakke boxers of slips

6.heb je grote billen? Nee kleine juist dat zeggen pa en ma tenminste

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken? Beide ik wissel een beetje af

8. Boxer of een slip? Beide dus

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat? Ja pijpen aftrekken en bij elkaar proberen in het gaatje te stoppen

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was? Nee vind zoenen vies

11. Heb je grote of kleine ballen? Kleine

12.heb je veel haar rond je lul? Nee heb nog helemaal geen haar daar

13.heb je vee haar rond/tussen je billen? Nee gelukkig helemaal niks

14.heb je ooit een condoom om gedaan? Ja maar die was te groot🙈en gleed er dus weer vanaf

15.welke kleur onderbroek het liefts? Gewone normale kleuren

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen) Ik loop het liefst in m’n blootje binnen en buiten (tuin)

17.welke deo gebruik je? Ace

18.kom je snel klaar? Ligt eraan hoe geil ik ben, soms krijg ik hem niet eens stijf

19.kom je veel klaar? Ik heb nog geen sperma en soms lukt het ook niet om droog klaar te komen

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen  Als ik iets weet vraag ik het wel ja

Badge +1

1.hoe oud ben je? 16

2.hoe lang is je lul slap? 12cm

3.hoelang is je lul hard? 19/20cm

4.hoe snel krijg je een stijfe? Best wel snel, raak snel opgewonden, dus ook wel regelmatig een stijve

5.welke onderbroeken draag je? Strakke boxershorts en wijde boxers

6.heb je grote billen? Geen idee eigenlijk, nooit echt iemand over gehoord

7.draag je liever strakke of losse onderbroeken? Overdag en tijdens sporten altijd strakke en tijdens slapen meestal wijde en soms naakt

8. Boxer of een slip? Boxer

9.heb je al eens dingen met vrienden gedaan? Zoja wat? Toen ik jaar of 12 was wel eens vergeleken met andere jongen. 

10.heb je al eens een jongen gezoend omdat je benieuwd was? Nee

11. Heb je grote of kleine ballen? Gemiddeld denk ik

12.heb je veel haar rond je lul? Ja als ik niet scheer wel, maar scheer sinds mijn 14de kaal

13.heb je vee haar rond/tussen je billen? Ja

14.heb je ooit een condoom om gedaan? Ja

15.welke kleur onderbroek het liefts? Wit, grijs of zwart

16.loop je liever naakt of in je onderbroek ? (Binnen) loop meestal gewoon in onderbroek, op mijn kamer soms naakt

17.welke deo gebruik je? Axe, verschilt welke precies

18.kom je snel klaar? Kan wel snel klaar komen, maar probeer meestal uit te stellen

19.kom je veel klaar? Ja spuit wel redelijk veel

20. Zelf nog vragen voor mij kan je altijd vragen

Reageer