Vraag

2 vingers erin doet pijn en niet lekker

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 636 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 16 en ik masturbeer al sinds mijn 12de ofzo maar dan alleen over mijn clitoris wrijven. Een paar dagen geleden heb ik geprobeerd om een vinger in mijn vagina te doen en dat is gelukt alleen ik vind het niet lekker ofzo. En als ik het probeer met 2 vingers doet het pijn. Herkent iemand zich hierin? Of hebben jullie tips? 
Alvast bedankt! 


3 reacties

Hai

Ik zou blijven proberen, normaal gesproken zou het dan steeds makkelijker moeten gaan en dus minder pijn doen. Mocht dat niet het geval zijn zou ik het gewoon houden op wat voor jou werkt, wat jij het fijnst is. Want dat is waarom we masturberen. 

Veel succes ;) 

Is het fijnste als je goed nat bent. Dan is waarschijnlijk het probleem dat het pijn doet opgelost :)

Reputatie 3
Badge +4

Het kost tijd en oefening mij lukte het ook niet goed in het begin toen geprobeerd onder de douche zittend op de grond en de douche kop op mijn vagina gericht dat was meer ontspanned en kwam ik er makkelijker in zonder dat het pijn deed. En liggend in een warm bad ging het nog makkelijker en kan ik zelfs alle vingers er in stoppen tot aan mijn knokkels 

Reageer