Beantwoord

2 maanden niet ongesteld..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben onder de 18, en ik heb een probleem.. ik al voor 2 maanden njet ongesteld...
ik kan geen zwangerschaps test nemen want die hebben we hier niet en het lijkt me raar als ik bij een apotheek langs ga..
ik heb het mijn ouders ook niet verteld, maar ik wacht dus al 2 maanden.
ik ben niet dikker geworden en ben ook niet misselijk, ik heb wel eetproblemen.. maar ik weet er niks van, HEEFT IEMAND TIPS?!?!...
en weet iemand wat er misschien aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 July 2019, 15:13

Bekijk origineel

12 reacties

Je kunt naar de huisarts gaan. Die mag het ook niet aan je ouders vertellen, maar dat zou ik zelf wel doen. Bij de huisarts kun je een zwangerschapstest doen, volgens mij.

Zo raar is het niet om een apotheek binnen te lopen en een zwangerschapstest aan te vragen. Dat gebeurt vaker.
Hoii,

Het is inderdaad totaal niet raar om naar een apotheek te gaan voor een zwangerschap test. Die worden vaak genoeg verkocht op een dag dus dat maakt jou echt niet gek haha. Misschien kan je iemand anders vragen om het te kopen ? Of bestel het? ( als dat kan, maar tegenwoordig kan je letterlijk alles bestellen dus ja ) in je bericht staat trouwens niet of je wel geslachte gemeenschap hebt gehad? Maar als dat wel zo is kan je deze vraag negeren haha

Liefs mij
Je kunt naar de huisarts gaan. Die mag het ook niet aan je ouders vertellen, maar dat zou ik zelf wel doen. Bij de huisarts kun je een zwangerschapstest doen, volgens mij.

Zo raar is het niet om een apotheek binnen te lopen en een zwangerschapstest aan te vragen. Dat gebeurt vaker.

Klopt, maar de huisarts is best ver weg en ik weet niet precies waar... maar zou ik het ook op een andere manier kunnen doen?
Hoii,

Het is inderdaad totaal niet raar om naar een apotheek te gaan voor een zwangerschap test. Die worden vaak genoeg verkocht op een dag dus dat maakt jou echt niet gek haha. Misschien kan je iemand anders vragen om het te kopen ? Of bestel het? ( als dat kan, maar tegenwoordig kan je letterlijk alles bestellen dus ja ) in je bericht staat trouwens niet of je wel geslachte gemeenschap hebt gehad? Maar als dat wel zo is kan je deze vraag negeren haha

Liefs mij

Nou ja, ik als onder de 18 en zelfs 16 is dat best raar toch? En ik kan jmmr genoeg niet bestellen... heb geen creditcard..
Ouders?
Hey,

Ik snap dat je het je ouders niet verteld maar ik zal wel even langs de huisarts gaan. Hij mag het tegen niemand vertellen want hij heeft zwijgplicht. Want straks ben je wel zwanger.

Succes!

Groetjes,
Lise
Reputatie 5
Badge +3
Action liggen ze ook wel eens in het schap
Je kan ook naar een drogist gaan... (kruidvat etos) Maar alsjeblieft vertel het je ouders, er is niks wat je kan doen waardoor ze minder van je gaan houden. Succes 😘
Badge +2
Een aantal reacties in dit topic zijn verwijderd, omdat die niet ingingen op de inhoud.

De Kindertelefoon

misschien ben je gewoon onregelmatig ongesteld dat kan ook gewoon en je wordt van zelf weer ongesteld.



wat betref je eet problemen dat kan iets heel anders zijn of het is gewoon een onbewuste reactie van je zelf zeg maar je denkt dat je zwanger bent een gaat je dan aanpassen zonder dat jij het door hebt + er bestaat ook schijnzwanger dan vertoon je de symptomen van de zwangerschap , maar dan is dat helemaal niet het geval!!!

Hey,

Een vraagje want hoe lang ben je al ongesteld?
En ben je vaak regelmatig of onreelmatig ongesteld?

Want als je nog niet lang ongesteld is is het sws onregelmatig en somige meiden worden ook om de 2 maanden ofzo ongesteld.

Zoals amsjeagga ook al zegt is het wel alim om een zwangerschapstest te doen.

Groetjes,
Lise

Hey,

 

Hoe is het nu uiteindelijk gegaan?

 

Liefs,

Sophie

Reageer