Skip to main content
Vraag

1e keer sex

• July 27, 2025
  • 4 reacties
  • 723 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy ik wil sex met een jongen, ben zelf 13 bijna 14 en de jongen is 17 we hebben al best wat dingen gedaan alleen niet geneukt. Ik ben bang om te neuken omdat ik denk dat ik ga bloeden hoe moet ik dit oplossen!

4 reacties

• July 27, 2025

@Srh071  best wel een groot leeftijdsverschil maar als je het niet durft doe je het gewoon niet of hij het wil of niet

• July 27, 2025

Ik denk dat dit niet legaal is gezien het leeftijdsverschil en minderjarigheid. Mss moet de KT hier weer eens duidelijk met de wetgeving op antwoorden        

Verder zou ik het gewoon niet doen als je 13 bijna 14 bent omdat neuken toch wel heel wat anders is dan de andere seksuele dingen die je deed  . 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

dat leeftijdsverschil is wel erg groot indd. maar mocht je het toch willen zou ik in iedergeval goed ontspannen zijn. zet muziek op dat je prettig vind, bereid jezelf voor, neem een bad ofz. ik denk dat het dan ook minder pijn doet als je meer ontspannen bent. maar doe sws nooit iets tegen je zin in, want dat is niet OK

Mina2
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • July 30, 2025

Hallo,

Posted on 27 Jul 2025, 12:44

2 of 3

Ik denk dat dit niet legaal is gezien het leeftijdsverschil en minderjarigheid. Mss moet de KT hier weer eens duidelijk met de wetgeving op antwoorden        

Dank je wel voor je reactie en je vraagt of de Kindertelefoon wat kan zeggen over de wetgeving. Volgens de wet is het verboden om onder de 16 jaar seks met elkaar te hebben, maar ben je tussen de 12 en 16 jaar, dan wordt het niet altijd als verkeerd gezien en wordt er niet strafrechtelijk opgetreden. Bijvoorbeeld als het leeftijdsverschil tussen jullie niet zo groot is, als jullie het allebei wilden en/of als
jullie verkering hebben. En als je er niet toe gedwongen wordt.

Het hangt dus echt van de situatie af. 

Mina van de Kindertelefoon

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Leeftijdsverschil is illegaal. Doe het dus niet, wacht er nog ff mee of doe het met iemand die jonger is