Skip to main content

Hoi

ik heb seks gehad met een meerderjarige en we hebben ook een soort relatie.

ik moet al 5 dagen ongesteld worden en ik ben nooit over tijd

wat moet ik doen als ik zwanger ben!? als ik het aan mn ouders vertel ben ik bang dat ze mijn vriend naar de rechter sturen enzo. en zoiezo gaat onze relatie naar de klote.

ik ben ook nog eens christen dus ik weet niet of ik abortus moet plegen. zelf ben ik er ook tegen

wat moet ik doen??

 

Ik zou als eerste een zwangerschaps test doen om echt te weten of je zwanger bent. Het is ook handig om meerdere testen te doen voor de zekerheid. Vanaf dan zou je je zorgen moeten maken over zwangerschap. 

 

Het feit dat je met een volwassenen seks heb gehad is nooit goed. Ik weet dat het misschien niet als iets heel ergs voelt maar omdat je een kind bent is dit illegaal. Ik snap dat je niet wilt dat je vriend in de problemen komt. Maar omdat hij een volwassenen is moet hij beter weten dan seks te hebben met minderjarige. Alleen omdat je niet wilt dat hij in de problemen komt betekent niet dat je alleen moet zijn in dit allemaal. Het is wel het beste om het aan je ouders te vertellen als je zwangerbent. Voor de veiligheid van jezelf. En omdat ze je kunnen helpen. 

Ook snap ik dat je geen abortie zou willen als je zwanger bent. Als je er niet comfortabel mee bent hoef je het niet te doen. Maar de andere optie is dat je een kind gaat hebben. Denk alsjeblieft na over of een kind hebben de goede optie gaat zijn. Kunnen je ouders je helpen met her opvoeden en ga je de support krijgen die nodig hebt. Als dat niet het geval is is een abortie of adoptie een betere optie. Want dat kan ook nog. Je kind kan nog voor adoptie gezet worden als je dat fijner vindt. Maar dan moet je wel bevallen. 

 

Ik zou wel als ik jou was stoppen met je relatie. Omdat hij een volwassenen is kan dit tot misbruik leiden vanwegen het feit dat jij nog niet helemaal ontwikkelt bent. Volwassenen horen beter te weten. Je bent nu in een gevoelige positie vanwegen je leeftijd en dit kan tot weinig goeds leiden. 

 

 


Hoi @39_Anoniem,

Het is nooit goed om seks te hebben met een meerderjarige. Je kan een zwangerschap test doen, want dan weet je zeker of je zwanger bent of niet. 

Verder ben ik het helemaal met @Lamp.ie eens!

Groetjes, @Monkeyboy08


wilden hij seks dat minderjarige kind of vroeg jij er om of jullie alle twee  en hoe oud is hij 


Ik heb 4 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief…

Maar ik ben nog steeds niet ongesteld, wat moet ik doen?


Als je niet ongesteld raakt moet je op een later moment nog een keer testen. Als je negatief blijft testen en je wordt nog steeds niet ongesteld kun je best even langs de huisarts.


tijd voor de test


Reageer