15 jaar en gepest door sextape.

  • 31 August 2018
  • 11 reacties
  • 558 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik had sex met een meisje van 19.
Maar blijkbaar had ze alles gefilmt en ik kwam erachter dat ze het op een sex website had gezet.
Ik voel me nu heel k*t en ik word gepest.

Wat moet ik doen, mezelf snijden denk ik? help me

11 reacties

Oeps sorry
reactie verwijderd
de Kindertelefoon
Ja ging perongeluk
Ja ging perongeluk HOEZO HEB JE DAT GEDAAN!!!!!
Jeejtje wat vervelend dat dit is gebeurd. Dat had dat meisje nooit mogen doen...
Jezelf snijden is nooit een optie. Zoek hulp bij je ouders familie of vrienden of ga naar school. School weet meestal wel een oplossing voor dit.

Voor het jezelf willen snijden kun je misschien ook langs de huisarts gaan.
Hey Snelle Vos

Wat vervelend dat dit is gebeurd. Kan je dat meisje vragen dat ze de beelden weer offline haalt? Ze heeft het recht niet om dit soort beelden waarin jij te zien bent, online te zetten.

Jezelf snijden is niet de oplossing. Het is nuttiger om naar een volwassene te stappen die je vertrouwt. Die kan er samen met jou voor zorgen dat deze beelden zo goed als mogelijk van het internet worden gehaald.

Groetjes
Kenshin
Het ging perongeluk ik heb toch al sorry gezegd.
Het ging perongeluk ik heb toch al sorry gezegd. besef dat je hier iemand zijn leven mee kan beinvloeden...
@Fortniteisgey
Kan je de beelden offline halen? Dit soort beelden online zetten waar een minderjarige op te zien is, is illegaal.
Oke
Hey Snelle vos. Toen was jij nog minderjarig en de ander meerderjarig. Je kan aangifte doen. En de video als bewijs 🙂

Reageer