Skip to main content

15 en zwanger

• November 23, 2025
  • 5 reacties
  • 564 Bekeken

Hoi,ik Ben 15 en perongeluk zwanger geraakt ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het mijn ouders moet vertellen en ik Ben bang voor de reactie. Ik ben bang het te vertellen omdat ik niet weet wie de vader is omdat ik 2 keer sexs heb gehad die week .Kan iemand min tips geven

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 23, 2025

Je kan dat niet eeuwig geheim houden, ze gaan het heus wel merken. Echt rot voor je. Maar zeg het tegen je ouders. Jullie kunnen dan een plan maken voor wat er met het kindje moet gebeuren. 

🫂 Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 23, 2025

Als je nog niet veel weken bent dan kun je nog abortus pil.nemen dan is het weg als je het niet wilt.

Anders je moeder toch maar inlichten .

Veel sterkte met je keuze.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 23, 2025

Hey 

Ik zou het wel tegen je moeder vertelen en ik weet niet wat je wil je het houden of wil je weg laten halen 

Forum|alt.badge.img

Hoi,ik Ben 15 en perongeluk zwanger geraakt ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het mijn ouders moet vertellen en ik Ben bang voor de reactie. Ik ben bang het te vertellen omdat ik niet weet wie de vader is omdat ik 2 keer sexs heb gehad die week .Kan iemand min tips geven

Hey ​@Zootje 

Ze hebben het al hier boven gezegd maar het is erg belangrijk dat je dit met jouw ouders bespreekt.
Dit kan erg eng lijken maar het is wel het beste, omdat zij wat meer ervaring hebben en dan ook met jouw naar de dokter kunnen.

Als je abortus zou willen plegen is het belangrijk dat je zeker je ouders er bij betrekt want dat kan erg slecht vallen mentaal.

Dus wat ik zou doen is praten met jouw ouders ongeacht wat hun reactie zou zijn.

Veel succes en ik wens je het beste, Groetjes ❤️

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 26, 2025

@Zootje 

Wat naar om dit te moeten horen!

Ik denk dat het best is dat je gewoon eerlijk bent tegen je ouders.Het gaat een heel moeilijke stap zijn maar ik weet zeker dat als je het kindje houdt het een hele goede mama gaat hebben!!