Skip to main content

Hallo, ik ben 15 jaar en ben echt klaar met masturberen. Ik doe dit rond de 3 of 4 keer per dag en heb echt seks nodig maar kan nergens een meisje van mijn leeftijd vinden die dat ook wilt, is hier iemand die dat probleem ook heeft ?

• tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 7

Hoi

Het lijkt me niet ongewoon om rond jouw leeftijd seksuele verlangens te ervaren. Echter kan het zoeken naar een geschikte partner een tijdje duren. Als je deze nog niet ontmoet hebt, stel ik voor dat je je kennissenkring uitbreidt door bv. naar een hobbyclub te gaan. Wie weet ontmoet je daar een leuk meisje. 

Daten via het forum is niet toegestaan, noch zou het veilig zijn. Online weet je namelijk nooit met honderd procent of je daadwerkelijk met een tienermeisje aan het chatten bent, en niet met bv. een engerd van vijftig. Geduld lijkt me hier de boodschap. 

Gr. Kenshin

Heyy

Dat je sex wilt is wel begrijplijk, aangezien je vol in de pubertijd zit en je hormonen op hol slaan zoals bij ons allemaal. Waar je een meisje moet zoeken heb ik geen idee van.

Groetjes

Kaas123

Als jij het echt “nodig” vindt, dan is het misschien interessant om een seksspeeltje aan te schaffen.
Het is een goed beginen je hebt daar geen vriendin voor nodig.
Zo kun jij je hopelijk in de tussentijd vermaken.

Reageer