Skip to main content

15 en te grote borsten?

• July 6, 2020
  • 11 reacties
  • 335 Bekeken

Hallo mensen ik ben 15 en heb nu al cupmaat 90B is dit te groot ja of nee laat dit ff weten groetjesss

11 reacties

• July 6, 2020

Nee hoor dit is niet te groot ik ben 14 en zit nu bij de 80B het verschilt 

• July 6, 2020

Nee hoor dit is niet te groot ik ben 14 en zit nu bij de 80B het verschilt 

Oke thanks

• July 6, 2020

Hoi

Een B-cup lijkt me prima voor jouw leeftijd. Ben je er zelf tevreden mee? Vermoedelijk groei je nog wat in lengte, waardoor de verhouding tussen je borst en lichaam nog kan veranderen. 

Gr. Kenshin

• July 6, 2020

Hoi

Een B-cup lijkt me prima voor jouw leeftijd. Ben je er zelf tevreden mee? Vermoedelijk groei je nog wat in lengte, waardoor de verhouding tussen je borst en lichaam nog kan veranderen. 

Gr. Kenshin

Dankjewel voor je antwoord 

• July 6, 2020

Je borsten kunnen nooit te groot of te klein zijn, maak je niet druk ;) 

• July 6, 2020

Je borsten kunnen nooit te groot of te klein zijn, maak je niet druk ;) 

Oke dankje i guess 

• July 6, 2020

het is zeker niet te groot en te klein denk ik ook niet. Zelf ben ik 13 en heb ik cupmaat 85E (dat is groot).

• July 6, 2020

het is zeker niet te groot en te klein denk ik ook niet. Zelf ben ik 13 en heb ik cupmaat 85E (dat is groot).

Owhhh wooow

• July 6, 2020

Hallo mensen ik ben 15 en heb nu al cupmaat 90B is dit te groot ja of nee laat dit ff weten groetjesss

idk volgens mij zijn cijvers dus in jou geval niet de grote van je borsten maar de maat van je omtrek van onder je borsten is dus niet de grote van ze zelf.

zo heb ik dus maar 75 E bijna 75 F 

want volgens mij is het letter de grote van je borsten als ik het goed heb begrepen in de hunkemuller. 

• July 6, 2020

Hallo Koekkruimeltjesss :)

Iedereen heeft haar eigen formaat, je hoeft je geen zorgen te maken. Je borstgrootte is niks mis mee, niet te groot.

-TheMightySlayer <3

• July 6, 2020

Wat maakt dat uit het gaat erom of jij het mooi vindt