Vraag

14 en wil sex proberen

  • 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 373 Bekeken

Badge

Hoi ben 14 en het is miss raar maar ik wil heel graag weten hoe het is 

 

Ik weet dat ik de jong ben maar ik begin er naar te verlangen 🤤

 

Heeft iemand tips


6 reacties

Houd het voor nu maar even bij masturberen en zoek een vriend(in) als je zo graag seks wilt. Meer kan ik er niet van maken. Waarschijnlijk zit je in de puberteit en nemen hormonen de overhand. 
Inspiratie nodig? Zie deze topic:

Overigens zijn hier best veel topics over aangemaakt, heb je daar al gekeken?

Reputatie 2
Badge +2

Hoi ben 14 en het is miss raar maar ik wil heel graag weten hoe het is 

 

Ik weet dat ik de jong ben maar ik begin er naar te verlangen 🤤

 

Heeft iemand tips

tsja, je kan misschien gewoon iemand zoeken om sex mee te hebben? ik ben ontmaagd op men 13e (ben meisje) en die jongen was mijn beste vriend (18). heb zeker geen spijt! misschien kan je gewoon beginnen dat iemand je pijpt?

Reputatie 2
Badge +2

Hoi ben 14 en het is miss raar maar ik wil heel graag weten hoe het is 

 

Ik weet dat ik de jong ben maar ik begin er naar te verlangen 🤤

 

Heeft iemand tips

tsja, je kan misschien gewoon iemand zoeken om sex mee te hebben? ik ben ontmaagd op men 13e (ben meisje) en die jongen was mijn beste vriend (18). heb zeker geen spijt! misschien kan je gewoon beginnen dat iemand je pijpt?

die lust gaat niet weg met masturberen geloof me, ik wil je niet op een idee brengen dat je niet wilt. maar ik ga je ook geen valse hoop geven!

Heyy

 

Het beste is inderdaad om gewoon te wachten tot je een vriendin hebt en voor nu gewoon te gaan masturberen. Het topic wat eenanoniemejongen1 in zijn reactie heeft staan geeft vast wel wat tips die je kan gebruiken om het masturberen lekkerder of spannender te maken.

 

Je hebt veel zin in seks omdat je aan het puberen bent en er veel hormonen een grote rol spelen in je lichaam. Je bent aan het experimenteren geslagen! Het komt nog wel dat je seks gaat hebben, alles op zijn tijd.
 

Groetjes van mij!

die lust gaat niet weg met masturberen geloof me, ik wil je niet op een idee brengen dat je niet wilt. maar ik ga je ook geen valse hoop geven!

Nee, maar soms is het wel beter om het even rustig aan te doen. Jij bent ontmaagd op je 13. Dat is prima, maar wat mij betreft is het zegmaar niet niets, het is iets serieus. 

Badge

Hoi ben 14 en het is miss raar maar ik wil heel graag weten hoe het is 

 

Ik weet dat ik de jong ben maar ik begin er naar te verlangen 🤤

 

Heeft iemand tips

ik wil dat ook graag een keer ben jongen ook 14 en wil graag een keertje leuke dingen doen of het nou liefde is of voor de lol

Reageer