Vraag

13 nooit gemenstrueerd

  • 18 June 2019
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik voel me kut omdat ik nog nooit heb gezoend en gemanstueerd. Ik ben zelf wel erg populair op school en ik heb 1.671 volgers op insta.

wilt iemand zeggen hoe je dat kan doen?

4 reacties

Wat maakt dat uit er zijn er zo veel die dat nog niet hebben gedaan.
Je bent pas 13 (ik ben niet veel ouder).
Hoihoi

Het maakt echt niet uit dat je nog nooit gezoend hebt hoor 🙂 Je bent pas 13, dat is (vind ik) nog vrij jong 🙂
Ik heb vrienden die zelfs op hun 16/17 jaar nog nooit gezoend hebben, niks mis mee, komt allemaal vanzelf!
En over menstruatie (neem aan dat je dat bedoelt?): Dat komt vanzelf naarmate je ouder wordt, 13 is ook daarvoor nog bestwel vroeg volgensmij, maar dat kunnen andere meisjes je misschien beter vertellen. Mijn zusje begon vgm pas rond begin 15 jaar. Niks ergs aan dus!
Badge
Ik kan je wel tips geven over hoe je mensen leert kennen die dat wel willen. Zeker als je al veel vrienden hebt zijn er echt wel mensn die t willen. Vooral op feestjes of op snap kun je wel praten er over met mensen. Maar pas wel op dat je niet te open bent want dan gaan mensen je gebruiken.
Ik ben bijna 16 en heb ook pas vorig jaar voor het eerst gemenstrueerd en nog nooit gezoend...

Reageer