Ik ben 12 jaar en vroeg me af hoe het is om seks te hebben?
Xxx mij
Ik ken jullie gevoel. Je wilt dolgraag weten hoe het voelt en wat het allemaal met je doet. Dit zijn alleen maar hormonen.. Ik heb het ook een tijdje gehad en daarna is dat weggeëbd. Wacht vooral met je eerste keer tot je een echt leuk vriendje hebt waarbij je denkt dat hij de ware is. Dat is het waard, geloof me...!!
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen!
xx me
Xxx mij
ik zou ook wel seks willen
Xxx mij
Ik ben een jongen van twaalf en vroeg ook af hou dat voelt.
Achteraf ben ik hier ook wel blij mee omdat de meid in de kamer in mijn klas zit en niet populair is en sletterig.
Ik ben 12 jaar en wil ook sex en ben erg aardig
D
J13 :geil 🥵
Hoi,
Willen jullie er op letten dan het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen op het forum?
Groetjes,
Feline van De Kindertelefoon
Sex is gwn zaalig als jij gebeft wordt door iemand en Feline hoe oud was jij begonnen met masturberen xxxjes
Hoi,
Willen jullie er op letten dan het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen op het forum?
Groetjes,
Feline van De Kindertelefoon
Heyy Feline hoe oud ben jij ? xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi,
Het gesprek gaat offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? In dit topic staat de vraag van Dutchgirllx centraal. De medewerkers van de Kindertelefoon zijn hier niet om persoonlijke dingen over zichzelf te vertellen.
Groetjes, Manuela van de Kindertelefoon
Ik ben 12 jaar en wil ook sex en ben erg aardig
Ik ben ook 12 en wil zo graag sekse in bed
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.