Skip to main content
Vraag

12 jaar en seks

• January 21, 2026
  • 6 reacties
  • 706 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi ik ben L. en ik wil heel erg graag seks

ik ben 12 jaar maar wil zo graag maar wat moet ik doen.  Ik  heb nog nooit seks gehad maar wie kan me helpen?

xxx  L.

Voornaam afgekort i.v.m. anonimiteit door de kindertelefoon

6 reacties

• January 25, 2026

@JOEHOE  wil je dat met een jongen of meisje doen. Zelf denk ik dat het met een jongen makkelijker is 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 25, 2026

Ben je nog veel te jong voor. Wacht eerst maar tot je minimaal 16 bent of zo.

• January 25, 2026

je bent nog wel erg jong, er is bijna niemand klaar voor op z'n twaalfde hoor, ik zou idd nog ff wachten tot je wat ouder bent, tenzij je denkt dat het echt goed voelt en je er later geen spijt van gaat krijgen! xx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 29, 2026

Ik ben 14 en het lijkt mij ook wel leuk/lekker nog nooit gehad maar waarom wil je het dan 

Dieenepinda11
Forum|alt.badge.img

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Vooral als je het nog nooit hebt gedaan kan het opwindend zijn. Wie weet, als je iemand leuk vindt of gewoon met een random leeftijdsgenoot iets wil doen kan je altijd hun naam op snap opzoeken op een alt account en dan voegen? Vlngs mij gebruiken best veel mensen hun usernames van andere platformen of echte namen op snap

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 14, 2026

Heey, 

Ik ben zelf op mijn 12de ontmaagd en ben nu 16, ik zou het persoonlijk echt niet op deze leeftijd doen. Ik kon geen nee zeggen toen ik die leeftijd was en daarom heb ik het gedaan, toen is er een tijd geweest dat ik dacht dat het normaal was en dus ook van 12-14 jaar nog met andere jongens heb geneukt omdat ze wisten dat ik makkelijk was. 

Je moet dit proberen te voorkomen, je bent er op deze leeftijd wss nog niet klaar voor en je zit wss van alles te ontdekken. Maar het is niet de juiste keuze om dit nu al te doen, ik zou persoonlijk wachten tot je minimaal 14 bent en echt wachten op de goede persoon! Doe dit niet zomaar