Beantwoord

12 en meisje verliefd op een meisje

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

help ik ben verlieft op en meisje en hoe moet ik haar vragen of moet ik het niet doen om dat ze mis niet op meisjes valt.

info over haar: ze is heel aardig en ze zit met mij samen op toneel en ze is bijna even oud als mij een paar dagen verschil en ik kan heeeeel makkelijk met haar praten  als of we voor elkaar gemaakt zij .

help en geef me advies

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 January 2020, 15:21

Bekijk origineel

4 reacties

Hey Persoon

 

Je overweegt je gevoelens te bekennen. Bij het meisje waar je gevoelens voor hebt, voel je je goed. 

 

Of dit meisje op meisjes valt, zou je in een gesprek te weten kunnen komen. Je zou subtiel over relaties kunnen beginnen, om dan het onderwerp richting geaardheid te sturen. Op die manier zou je meer over haar te weten kunnen komen. 

 

Ook als dit meisje niet op meisjes blijkt te vallen, zou je je gevoelens voor haar kunnen bekennen. Ik vermoed dat dat op zal luchten. 

 

Gr. Kenshin

Hai, 

Zoals Kenshin al zei, zou ik een subtiel gesprek beginnen over relaties en  seksualiteit. Vraag dan heel subtiel en luchtig wat haar geaardheid is.

Xx me.

Thxx

ik zou eerst vragen of ze ooit iets met een meisje zou willen zo niet zou ik het voor je houden want de band tussen haar en jou kan daardoor heel erg verslechteren als ze wel een keer iets met een meisje wil doen dan kan je haar een keer uit vragen 

veel succes xoxo Nicole:heart:

 

Reageer