Vraag

Zorgen van docenten over mijn schoolwerk en houding

  • 17 October 2019
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik zit nu in 3vwo en ben een meisje van 14 en ben altijd gwn een normale leerling geweest. Huiswerk maken op tijd zijn, nooit uitgestuurd, meeste docenten mochten mij, tot eind vorig jaar, in 4 weken ben ik van voorbeeldig kind verranderd in een soort van probleemkind. Werd wel eens weg uit de les gestuurd maar toen werd ik maandag eruit gestuurd en die donderdag werd ik naar de leerjaarcoordinater gestuurd omdat een docent me echt heel erg vervelend vond. Mentor had mn ouders gebeld en ik hield me daarna rustig. Nu 6 weken in dit jaar en ik ben weer helemaal terug als soort van probleemkind Doe niets in de les, verstoor de les, ben heel vaak schoolziek, van de 10 lessen spaans ben ik er 4 geweest. Maak geen huiswerk en de opdrachten voor een cijfer doe ik de avond van te voren, moet zo ook nog 2 oprachten maken voor morgen. Heel veel docenten zijn naar mn mentor gestapt om te vertellen dat mijn gedrag niet door de beugel kan en mijn moeder heeft net een boos mailtje van mijn wiskunde docent gekregen dat ik echt heel erg achterloop en dat ik niet normaal ben. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet en niemand begrijpt me. Ik heb wel bedacht dat ik echt weer goed ga leren zodat ik die docenten payback voor hun twijfels geef maar ben bang dat er niets van komt. Heeft iemand dit ook en heeft iemand tips?


1 reactie

Hoi!

Ik heb dit zelf niet, maar ik ken wel iemand die exact hetzelfde heeft als jij. Wat ik kan zeggen is biedt de docenten, je mentor en je ouders je excuses en zeg dat je echt je best gaat doen, en doe dit dan ook. Geloof mij, als je nu goed je best doet heb je daar later ECHT veel profeit van.

Heel veel succes!

Reageer